Followers Remaja Purba

Thursday, June 23, 2011

Wacana Entri Pertama Ku




Tengahari tadi tengok je, tapi la ni teringin pulak nak join.. lagi seronok nak join sebab aku orang pertama yang komen kat entry pertama PW ni.. hikhikhik..

entri PERTAMA aku dalam alam maya.. rasa excited ni.. tapi sebenarnya isu pertama yang kupas berada di SINI sebenarnya..


Korang nak join, silalah bawak tikus korang kat SINI..


pstt: ok dah, aku nak balik..

6 comments:

Eera Shera said...

haha...segmen ni buat sy tengok balik entry first sy. sy gelak je tengok entry sy guna shortform..tak matang lgsg..hihi

aizamia3 said...

Eera Shera:
itulah.. Mengingatkan kenangan dulu.. Macam zaman sekolahlah..

BRO_MONDAY said...

aizamia : ai dah tengok dan baca entry pertama yu tu, sedih rasa pun ada...

aizamia3 said...

BRO_MONDAY:
tak tau nak cakap macam mana.. ralat dan rasa bersalah sangat-sangat..

Pembawa_Wacana said...

He he he.....:)

aizamia3 said...

PW:
... ;)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...