Followers Remaja Purba

Friday, June 10, 2011

Check in di Kuantan

Pada awalnya aku ingat tidur kat rumah kawan baik hubby tapi last minute plan bertukar sebab member dari Kuantan ni dah siapkan tempah bilik hotel untuk kitorang, yang buat rasa serba-salah, jumpa je dia terus bagi kunci bilik.. Apa pun tak boleh.. tak terkata dibuatnya..

Kenapa kat Kuantan..?
Hubby memang nak jumpa member dia yang sorang ni, kali pertama jumpa pulak tu.. tu pasal semalam gerak awal dari rumah, kalau ikutkan hari ni baru boleh check in kat tempat perjumpaan tu nanti.. Apapun aku ucapkan berbanyak terima kasih atas kemurahan hati abang Syam itu..


Kenapa aku panggil tempat perjumpaan..? sebab aku tak tau kat mana.. bila aku asyik tanya pada hubby dia cakap.. 'awak ni macam polis pencen..' Bukan apa, aku tak tau apa agenda dorang kat sana, lokasi ok ke tak.. sudahnya bila orang tanya aku pun jawab tak tahuler.. Kalau korang tanya sekarang pun itulah jawapan aku..

Aku susah nak agak apa aku nak buat kalau takde agenda ni.. yang hubby dok ulang-ulang pasal makan.. makan.. makan.. itu agenda utama.. Habislah bertambah suburlah lemak-lemak aku nanti..

Ok, korang nanti aku update lagi.. Aku nak sambung rehat kejap..


psstt: Menaip di paras 20 darjah celcius.. Rasa kebas jari-jari aku yang tak runcing ni..

24 comments:

  1. takpe le ikut aje le..janji Hubby bayar semua..he..he..he...

    ReplyDelete
  2. itu yang penting.. hikhikhik..

    ReplyDelete
  3. 20 darjah celsius? alang2 terus tekan 16 darjah celsius la~he~~

    ReplyDelete
  4. bujal:
    itu yang paling rendah.. anak-anak tidur dah macam udang kena bakar, mengerekot.. hahaha..

    ReplyDelete
  5. Best nyer gi jln2..mkn2 sambil ternak lemak..hahaha ;-)

    ReplyDelete
  6. UpProfits:
    untuk anak-anak tapi paling untung ai ler.. hikhikhik.. makin tinggiler lemak-lemak ku ini..

    ReplyDelete
  7. kompom ke kau still kat malaysia lagi aiza? :-)

    ReplyDelete
  8. salam akak...

    bestnye coti2 malaysia..

    hehhehe

    ReplyDelete
  9. aizamia : bercuti ('',) ngam² skam ni kan school holiday...terbaik lah...hubby yu geng PTT ek? kawan ai pun ada soram yam join geng PTT...

    ReplyDelete
  10. Faris:
    a'ahlah.. masih dalam Malaysia lepas aku tengok kat luar.. Yes.. Aku masih berada di tempat yang sama..

    ReplyDelete
  11. cikceria corner:
    wsalam..
    Tak sabar nak menuju ke tempat itu.. Ntah macam mana rupa agaknya..

    ReplyDelete
  12. BRO_MONDAY:
    betul2.. Time cuti sekolah paling happening..

    En. Suami ai join PTT geng samurai.. Member yu tu..?

    ReplyDelete
  13. dapat tidu free makan pun free...okey apa...seronokkan...hehehe

    ReplyDelete
  14. MamaEma:
    rezeki kami kat Kuantan.. Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  15. Mommy Fara:
    Alhamdulillah rezeki jangan tolak.. :)

    ReplyDelete
  16. hah?? lalu karak heway???? hati2 ye aiza.............kARAKKKKKKKK

    ReplyDelete
  17. hah?? lalu karak heway???? hati2 ye aiza.............kARAKKKKKKKK

    ReplyDelete
  18. hah?? lalu karak heway???? hati2 ye aiza.............kARAKKKKKKKK

    ReplyDelete
  19. 20 darjah celcius ? WOHA !

    ehh , saya ada tag akak :)

    http://hujanmakinlebat.blogspot.com/2011/06/ga-200th-entry-by-tukang-cerita.html

    ReplyDelete
  20. ainhany:
    alhamdulillah selamat sampai tempatnya..

    ReplyDelete
  21. diana ilyana:
    insyaAllah, akak cuba..

    ReplyDelete
  22. cuti cuti malaysia betul dia kali ni ;)

    bila la kami nak bercuti...ari tu gi kuantan pun celebrate besday dak adik je..aihh..

    ReplyDelete
  23. PinkyMomma:
    itulah.. Sesekali dapat jalan, jauh betul..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...