Followers Remaja Purba

Sunday, June 12, 2011

Member PTT di Kuantan

Baru separuh perjalanan.. Kali ni singgah lagi di Kuantan, terus menuju ke rumah abang Syam member hubby..

Lepas sarapan di kedai depan Pasar Daerah Marang (ingat-ingat lupa), dekat pukul 11 pagi terus gerak balik.. Kitorang berpecah dengan geng PTT yang lain, memandangkan dorang semua sehala menuju ke Perak dan kami pulak memang nak kena ke Kuantan jadi tak dapatlah nak join dorang singgah di Masjid Kristal, Tasik Kenyir dan seangkatan dengannya sepanjang jalan balik tu..

Sampai je kat rumah member hubby ni, takde lain sesi menternak lemak.. Tak boleh nak tolak pelawaan member hubby ni sebab dia memang dah tunggu kitorang.. Segan pun ada tapi takkan nak hampakan permintaan orang pulak kan..

Sekarang, anak-anak sedang leka main, hubby tidur dah.. third driver layan movie cerita apa ntah.. aku..? Lepas makan on9 kejap.. tanya hubby nak balik pukul berapa.. malam nanti.. Nampaknya memang sah confirm lewat sampai rumah.. kalau bernasib baik, takdelah lama kat sepanjang highway Karak tu nanti.. Moga hubby cukup tenaga untuk memandu pulang.. Aku nak tidur sekarang - segan..

Member hubby suruh balik esok je.. lagi tak boleh.. hubby kerja esok..


psstt: Bosan dah ni.. nak buat apa ye.. Nak upload gambar pun tak boleh..

4 comments:

Gen2Merah said...

jauh perjalanan luas pemandangan... macam best je suasana perjalann kamu di sana.. mesti letih tu kan

aizamia3 said...

Gen2Merah:
seronok dapat jalan-jalan.. DAN sekarang ni baru lepas tol Gambang - nak balik rumah..

.m y z. said...

wahh bercuti ke terengganu ke?

aizamia3 said...

m y z:
a'ah.. Di Marang.. jeti Pulau Kapas..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...