Followers Remaja Purba

Tuesday, June 21, 2011

Sayang anak tinggal-tinggalkan..

Hari ni berdua.. aku dan hubby.. Anak-anak..? Rumah nenek.. Kenapa..? Sila teruskan pembacaan anda..


Esok aku akan menghadiri temuduga di K.L.. Ini pengalaman kedua aku hadir temuduga luar tempat kerjaku sekarang.. Dulu.. Lama dulu, penemuduganya garangnya.. Macam mak tiri.. Masa tu aku lagi muda belia.. Alah.. Budak lagi.. Sekarang dah jadi mak budak..

Aku harap moga esok berjalan dengan lancar.. La ni ok takde rasa pape tapi tunggu pagi esok.. Boleh blur aku depan penemuduga tu..

uwwaaaa.. Aku takde kawan gaduh malam ni.. Kakak dengan adik takde.. Sunyilah.. Dahlah sakit perut ni... Apa pun tak bolehlah..


psstt: Aku kena keluar awal pagi esok, bukan setakat nak elak jem tapi nak cari tempat tu aku tak tau..

14 comments:

ariana's said...

Moga Allah permudahkan segalanya..Good Luck dalam interview ye!

aizamia3 said...

ariana's:
InsyaAllah kak.. sekarang ni sedang cuba mengawal perasaan gementar takut nak hadapi hari esok.. nak kata dah bersedia sepenuhnya tak juga tapi itu lebib baik dari takde langsung.. :)

Nini Hartini said...

akak nk tukar keje? kenapa?

PinKy MoMMa said...

all da best dear ;)
smga semuanya lancar ye..aminnnn

ladyzamea said...

semoga si penemuduganya tak macam mak tiri ok....



dan doa banyak2....
harap semuanya berjalan lancar...

ayin said...

good luck... semoga lancar manjawab apa yang disoal.. jangan panic sangat nanti lidah kelu... hehehe

gedek! said...

honeymoon!

anak takde di rumah!

Ulam Kerdas said...

good luck!

eeee sy x gemor la p temudugaaaa

risa said...

tak suke interview!!! tapi dah dua minggu dok meng interview org..mencikkkk dah le menunggu derang macam hampeh..nama je pro tapi yilekkkk

aizamia3 said...

Nini Hartini:
belum nak tukar, baru temuduga..

aizamia3 said...

Pinky Momma:
yup.. terima kasih.. ;)

aizamia3 said...

ladyzamea:
alhamdulillah ok..




ayin:
terima kasih... ;)

aizamia3 said...

gedek:
hehehe.. sesekali, bila lagi nak dapat..

aizamia3 said...

ulam kerdas:
tq...




risa:
itulah k.risa.. penemuduga pun penat nak layan kerenah calon-calon..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...