Followers Remaja Purba

Wednesday, June 15, 2011

Disebalik percutian di Marang, Terengganu (part 2)

11 Jun 2011 (Sabtu)


Bersama model disebalik hasil tangkapan mencandat sotong..




Petang, sebahagian dari geng PTT sebelum sesi beramah-mesra dengan Pasar Payang.. 'bos' PTT nak ambil gambar dengan adik tapi dak adik taknak.. dia ni memang jenis tak mesra camera.. ;)



Sepetang bersama anak-anakku..


BBQ time..


BBQ ayam dan sebahagian dari sotong yang dorang dapat tu.. Awalnya aku ingat buat semua tapi rupa-rupanya ada yang nak bawa balik, maka sikit jelah buat untuk BBQ..



sila abaikan pemandangan gambar ini kerana masing-masing dah lapar, lupa nak ambil gambar..



Ni namanya pulut periuk kera.. ada antara geng PTT ni tak pernah rasa, jadi periuk keranya dibawa khas oleh hubby.. Dua hari berturut-turut buat pulut periuk kera..



psstt: Bersambung ke entry berikutnya..

4 comments:

Nini Hartini said...

pulut tu nampak bestttt sgt..di makan dengan apa kak? biasa pulut makan dengan rendang/serunding kan? yg bekas merah tu dalam dia apa?

aizamia3 said...

dalam pinggan tuler pulut periuk kera yang dah dibuang kulitnya..
boleh makan dengan rendang/serunding.. macam makan pulut biasa.. sama je cuma yang ni dikukus dalam periuk kera..

Nini Hartini said...

ooh. ingat tu kuahnya ke. lama x mkn pulut mcm ni. aduii mengidam. hahaha


Jom Join Bloglist Belogfarr

.

aizamia3 said...

Nini:
kalau nak, datanglah umah.. tapi kena set bagitau bila, sebab nak kena amik kat kg dulu..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...