Followers Remaja Purba

Tuesday, September 1, 2015

Sehati Sejiwa Hari Kebangsaan 2015



Sambutan Hari Kebangsaan semalam pastinya meriah..

Aku..?
Setakat ni belum ada lagi kenangan meraikan secara live di Dataran Merdeka..
Paling live pun depan tv dekat ruang tamu rumah..
Peluang yang setahun sekali ni patutnya jangan dilepaskan..
Bila lagi anak-anak nak merasa suasana tersebut..

Tapi..
Semalam.. aku surrender..
Kepenatan..
Tak cukup rehat..
Jalan terbaik.. berehat di rumah..

Kenapa..?
Mengapa..?
Will update soon.. 


Inisiatif pihak sekolah anak-anak mengibarkan bendera..
Kawasan sekolah yang berbukit memberi kelebihan pada kawasan sekolah ini.
Tak terfikir pulak nak minta anak jadi model bergambar dekat situ.. ekekeke..




Apa-apapun..
Moga negara kita aman makmur..
Moga rutin harian kita berjalan dengan baik hendakNYA..


StatusHati: Sampai menangis tersedu-sedu malam tadi hanya kerana termimpikan dirimu..



10 comments:

paridah said...

salam kemersekaan ai...gembira melihat jalur gemilang berkibaran megah.

nona senyum2 said...

Salam kemerdekaan, merdekakah kita? hehe~

tahun ni, nona x beli lgsung bendera,,,, even gula2 mainan yg bendera tuu pun, huhu

nor azman said...

Datang merdeka x g pun..tp klu kat pahang sukmo g..hehe

idzwa kamaruddin said...

salam merdeka.

Fazleyatul Aini said...

merdeka !

Amanda Suria said...

Salam kemerdekaan....dh lama x sambut live

Mardiah Diana said...

Salam kemerdekaan sis dan salam sehatisejiwa..

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Yeaa... Merdeka! Merdeka! Merdeka!

Teman pernah sekali pegi tengok perarakkan merdeka ngan dinda... :d

Mummydearie said...

Yang ni I menanglah walaupun sekali aje menyaksikan perarakan hari kebangsaan di depan Dataran Merdeka tu. Dululah... bertahun sudah!

Malaslah nak berasak-asak. Semangat patriotik kurang betul. Setakat mampu tengok depan TV aje sambil makan-makan :)

Kira Sakura said...

kalau dulu masa zaman sekolah selalu lah papa bawak kitorang pegi dataran sambut merdeka ni

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...