Followers Remaja Purba

Friday, September 18, 2015

'Selang bunga nampaknya'


Jumaat yang dimuliakan..
Moga hari ni berjalan dengan baik hendakNYA..

Malam tadi..
17 September 2015..
Tahniah buat abang ipar di Terengganu, di atas kelahiran anak keempat beliau..
'Selang bunga nampaknya'
Moga akak dan baby sihat hendakNYA..


Hari ni..
18 September 2015..
Selamat Hari Lahir buat abah.. my FIL..
Moga beliau kuat dan sihat dalam menjalani rutin harian..
Moga beliau tabah melayani kerenah cucu-cucu beliau yang semakin bertambah.. 


Keadaan diri ketika ini..?
Sakit pinggang..
Ubatku tertinggal di rumah..
Bertabahlah ye mak budak..
Kisah sakit pinggang ni dah lama.. sejak zaman sekolah lagi..
Kesan dari aktif bersukan.. kini baru betul-betul terasa..
Dah satu hal.. hilang bau 'Isara' digantikan dengan bau 'Flanil'..



StatusHati:Sesalnya aku cuma.. ingatkan engkau merayu.. itulah kesilapanku..



9 comments:

Kakcik Nur said...

Semoga rahmat Ilahi sentiasa bersama kita walaubagaimanapun situasi kita saat ini... (kakcik masih menanggung kesakitan kaki, namun hidup harus diteruskan seperti biasa...)

lieyalatif said...

selang bunga mcm mak lieya laaa heheeh kiteorg adik beradik selang bunga...lieya je selang daun kakakakakaka...

sakit pnggang dah lame? ishh baik pi chek tau...takut slip disc.....

Aziela said...

Flanil pun flanillah Ai...janji rasa lega...hihi

Falsya said...

sakit pinggang ke kak?..dh gie check up belum?..

paridah said...

selang bunga banyak rezeki tu..insyaAllah.
cuba amalkan minum air buah mahkota dewa yg dikeringkan...insyaAllah ai.

Malinda said...

tahniah pada abang ipo sebab dapat baby baru dan happy besday pada fil yg menyambut ulang tahun....lepas ni jangan tinggal obat lagi dik....kalau sakit bahagian pinggang mesti tak selesa nak buat keje pon jadi serba tak kene

BTS said...

selang bunga tu bagaimana ya?

norhidana miswan said...

seronoknya dgr org beranak nih... lagi2 berselang2 nih... dana nih dpt sepasang pun rasanya syukur sgt kak...

Mirabeads azi said...

Bertabahlahhh....

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...