Followers Remaja Purba

Wednesday, September 16, 2015

Hari Malaysia


Hari Malaysia..
Peringkat Rumah..

Berehat..
Mengendurkan otot-otot yang tegang..
Terapi minda.. di atas katil..
Sambil blogwalking menjengah alam maya..

Kucuba mengembara mengintai langkahmu..
Ku ke kiri.. kau ke kanan..
Seolah kita dibentengi tembok pemisah..
Jalan di hadapan terbentang luas..
Hanya perlu memilih yang terbaik untuk sandaran diri..
Aku tak mengalah, jauh sekali menyerah kalah..



StatusHati: Oh!Belaian jiwa..


12 comments:

Mizz Aiza said...

selamat hari malaysia.. ini ni tak dapat cuti..

Kakcik Nur said...

Marilah sama-sama kita menjelajah maya... :)

Malinda said...

kalau adik hari ni nak rehat2 je akak pulak nak keluar berjimba...kikiki...anak2 akak ni sebuk nak ajak bejalan membosan agaknye asyik teperuk je time jerebu ni....ingat kang nak jalan2 dalam mall je selamat skit...hehehe...selamat hari malaysia dik !!!

Puan Kutu said...

Amboi cuti2 ni berpuitis segala.hehe

Selamat hari malaysia!

BTS said...

jangan mengalah..keep it up!!

pemilik blog said...

Selamat hari malaysia jugak :-)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Selmat Hari Malaysia juga. Rehatkan diri masa cuti best kan.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Selamat hari Malaysia juga. :-)

OhPanduan said...

Seronok cuti hari malaysia. Boleh rehatkan badan.

Jobdirumah Buat Duit said...

Cuti saya suka. Tapi kadang-kadang saya buat kerja juga.

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini..selamat hari malaysia...kemarin si saya sibuk bikin biskut..hihi

Khai♥Rin : anies said...

selamat hari malaysia...berputis gituuu

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...