Followers Remaja Purba

Monday, September 21, 2015

Happy Birthday buat dak Kakak..


Ahad.. 20 September..

11 Tahun yang lepas..
Pertama kali merasai ragam ketika mengandung..
Pertama kali merasai gerakan demi gerakan..
Pertama kali merasai sakit perit kontraksi bersalin..
Moment tak terucap dengan kata-kata..



The Chicken Rice Shop menjadi pilihan anak daraku ini..

Bersama cousin a.k.a 'kembar' dak Kakak.. 
Dorang berdua ni cukup close to each other..


Semalam..
Ladies day out..
Bawa dak Kakak berjalan-jalan mencari barang yang dia berkenan..
Takde adegan potong kek..
Takde adegan nak tiup lilin..
Takde adegan bergambar bersama babah..
'Sedih.. tak dapat join' babahnya kata..
Dak Kakak.. kalau dah balik kampung bersama kembarnya, kami pun dia tak ingat..


Apa-apapun..
Buat cinta hati pertama ibu dan babah..
Selamat Hari Lahir buat dak Kakak..
Moga Kakak kuat dan sihat serta menjadi kakak yang bertanggungjawab pada adik-adik dan keluarga..



StatusHati: eemm.. rindu dengan bau baby..

10 comments:

idzwa kamaruddin said...

selamat hari lahir kakak!

tiga lalat said...

sian kann babah gi outstation letteww ;p

hepi besday ;p

ros_reeza said...

happy belated birthday buat kakak :)

eima said...

happy belated besday kakak

norhidana miswan said...

eppy belated birthday utk dak kakak... moga jd anak solehah yg berjaya...

nk balik kg mana nk ingat benda lain, lg2 ada geng baik dia kan

Malinda said...

hari lahir kakak....semoga panjang umur..sehat2 selalu..berjaya dunia akhirat dan jadi anak solehah ye

Kakzakie said...

happy birthday kakak
Jadi mentor pada adik-adik tau:)

Maya Amir said...

Happy birthday kakak..semoga jadi anak yang solehah, kebanggaan ibu & ayah :)

BTS said...

happy dunia akhirat hendaknya

Nurfaezah Abdullah said...

semoga dak kakak membesar menjadi anak yg solehah dan berjasa kepada ibu bapa Aamin...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...