Followers Remaja Purba

Saturday, September 5, 2015

Bila diri jarang diserang penyakit


aaaccchhuummm..
aaaccchhuummm..
Makin teruk pulak rasanya..
Kepala berat..
Tekak perit..
Hidung berair..
Aku syak sebab keadaan berjerebu kebelakangan ni..

Aku bukan susah hati kalau aku yang tak sihat..
Tapi cukup susah hati kalau anak-anak yang tak sihat..
Bila diri jarang sakit.. sekali kena boleh tahan teruk..

Namun..
Bertabahlah..
Kuatkan semangat..
Hanya sedikit ujian yang DIA berikan..



StatusHati: I'm not happy when you are not around..



6 comments:

Ibu Lala said...

Klw org yg jarang skt sekali sakit mmg teruk

tiga lalat said...

muga semuanya selamat ., ;p

JR said...

Masa saya kecik saya selalu sakit. Bila dewasa pula saya boleh dikatakan kebal penyakit, satu rumah demam saya tak demam, satu rumah kena sakit mata tapi saya tak kena, satu rumah cirit birit saya relaks aje.. Tapi bila sekali kena penyakit, saya kena yang paling teruk sampai kena masuk wad!

norhidana miswan said...

sabo lah kak... ni kt umah edy yg tak sihat... dia jarang kene penyakit mcm akak tp sekali sakit sian lak... cuma lelaki nih mana lah nk duk umah kalu skit... nk keje gk

Malinda said...

akak kalau dah mamcam tu lagi susah hati dik sebab akak ni ada penyakit semput...kadang2 tu merebak pulak sampai naik semput...hadoiiii...sempit gile bila nak bernafas....nak bejalan pon tercungap2 je...pi doctor dik amik ubat...moga cepat sembuh

Kira Sakura said...

sekarang dah mula hujan turun, dah kurang sikit berjerebu baruuuu lah bawak anak kecik tu keluar rumah beriadah. sebelum ni tak berani huuuu

moga cepat sihat kak.

kak. bagi alamat akak dekat kira. nak pos something :)

syakira.yaakub@gmail.com

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...