Followers Remaja Purba

Wednesday, September 9, 2015

Akhirnya.. tak dapat diselamatkan..


11 tahun kau bersamaku..
11 tahun kau setia menemaniku..
Akhirnya kecundang jua kau ditanganku..
Gagalnya aku dalam menjaga dirimu..
Kecewanya rasa hati..

Bila melihatkanmu.. bergenang airmata..
Terbayang diruang mata perpisahan itu..
Tak sanggup lagi aku mengenang kisah lalu..

Kini..
Tidak lagi kau menemaniku..
Tidak lagi kau berada di sisiku..
Tewas jua akhirnya..



Tinggal 4 kuntum je..
Entah bila aku nak betulkan semula..



StatusHati: Diamku bukan bermakna aku mengalah..



15 comments:

Yusla Mahat said...

ganti yang baru, yang lagi teguh kuntumnya

hamizah che mat said...

buat suspen je sis. huhu
JOM FOLLOW SAYA

jasmarina jasni said...

alar dah cabut satu... sabar yer

tiga lalat said...

yg penting hubungan dengan pasangan 11 tahun tu tetap utuh mak yee., hehe2

saniah ibrahim said...

Yalah...suspen betul kakak baca ...takpelah masih boleh baiki lagi tu.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Insyallah. Nanti boleh betulkan balik.

OhPanduan said...

Dah tercabut yea. Nanti kena baiki balik.

Jobdirumah Buat Duit said...

Sayangnya, nanti baiki balik yang rosak.

paridah said...

sat jer nk lekatkn semula tu...dibiarkan lama tertanggal bimbng hlg pula

Falsya said...

phewww!!!..suspen je tau akak.

eima said...

syg ..pi repair ... tak syg beli yg lagi besar

Pha Is said...

apa lagi.. mintak yg baru ler.. hehehe

Malinda said...

pegi anto ke tukang emas dik kejap je dia betol kan...suh cuci sekali bior berkilat memanco2 cam baru....kikiki...kenangan tu jgn le di tuko....sayang

Amanda Suria said...

ni cin cin tunang ke apa ni...heheheheh

iryanty ahamad said...

emas lama tak de campuran...baik dbetulkan dan dicuci..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...