Followers Remaja Purba

Sunday, August 30, 2015

Terasa diri dipanggil-panggil..




Melihatkan pemandangan ni..
Terasa diri dipanggil-panggil..
Meronta-ronta nak ke sana..

Tapi..
Semangat masih merudum..
Mak Budak please..
Janganlah macam ni..
Kesian pada Remaja Purba ni..


StatusHati: Awak.. tiada beza antara kita..




7 comments:

Kakcik Nur said...

Nak berjogging ke?

Jangan tangguh-tangguh... :)

Malinda said...

dulu2 akak pon rajin jogging dik...selang sehari..mase tu badan rase ringan je...baru tanam azam taun depan kalau panjang umur nak start berjogging balik lepas anta mak enon pi sekolah...kikiki...taun depan katenye...ahahha

norhidana miswan said...

bestnyer,... kalu diberikan kekuatan diri mmg nak sgt pg kak... tp dok pikir nk bwk aiyan kang mmg senam lebih dr senam kalu bawak aiyan

Amanda Suria said...

Jap eh nk gelak.....Hahahahaha. ...adeh...

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

hehehehe... dah kenapa tu?? Nak komen pun tak reti... :d

Mummydearie said...

I tengok biasa aje, takda seruan langsung. Hahaha! Dah namanya spesies pemalas memang ginilah gayanya. Baru disuruh berjalan kaki dah mengeluh sesaja apatah lagi nak suruh berjogging. Jaga 'harta-pusaka' anak-anak masa mereka beriadah tu I bolehlah ^_^

Kira Sakura said...

nak pegi mana kak? jogging? kira dah lama tak jogging2 ni haaaa. paling rajin pun tolak basikal uwais aje la depan rumah patah balik hihihihihi

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...