Followers Remaja Purba

Friday, September 4, 2015

Ingat Pesan Mak..


Tersentuh hati..
Bila sesekali mak berbicara dalam whatapps..
Mak jarang nak luahkan rasa hati pada kami..


Moga mak dan ayah kuat dan sihat dalam menjalani rutin harian..
Moga mak dan ayah sentiasa di bawah lindunganNYA..
Moga mak dan ayah bertabah melayan kerenah anak-anakmu..



StatusHati: Awak.. terima kasih kerana mengajar aku..



18 comments:

Amanda Suria said...

Alahai..terus i sebak...sama macam i Isnin lepas..mak sakit..pas tu mak cakap macam tu...sedih woooo.....sebak baca entry u ni za

Kayu Manis said...

yelah mak2 ni halus jiwanya...marah2 mak tak sampai ke lubuk hati..
kdng tu setakat suara jer nyaring..hhiii.

paridah said...

salam jumaat...mak kita hanya nak yg terbaik utk anak2nya.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Bila mak pesan mmg terkesan dlm hati kan aiza...

saniah ibrahim said...

Kakak dah xde mak tapi pada anak2 kakak slalu brpesan spt mk aiza ni

Mama Kembar 3 said...

terus rasa rindu kat my parents...

Falsya said...

sebak tetibe falsya bile baca..mak nie power die lain mcm kan kak..

lovely said...

sebak pulak hati ni, dahla tengah rindu kat mak ni.huwa...

lia ummiirfan said...

tersentuh daan sangat terkesan bila mak pesan gini

Tips rancang kehamilan

amirah said...

sedihhh...rindu kat arwah mak

Eintan Nurfuzie said...

kdg2 dorg memerlukan perhatian kita bila sakit kn

JR said...

Sekarang saya ayah kpd 6 anak, saya juga selalu berpesan begitu utk anak2. Kadang2 ada anak yg tersentuh dgn pesanan saya, mereka minta maaf kerana selalu menyusahkan saya, sedangkan sebagai orang tua kita tak pernah rasa apa yg dilakukan menyusahkan anak2. segala apa yg dilakukan seorang ayah adalah ikhlas demi anak2 untuk sebuah sisa-sisa hidup yg entah bila akan diakhiri Yg Maha Kuasa...

Malinda said...

akak pon tak suka kalau mak cakap camtu...bole menyebabkan ujan turun dengan lebat pastu...kasihnye ibu membawa ke syurga T__T

Kakzakie said...

Airmata kakak bergenang..
Walau bukan apa pun tapi bila dikatakan ianya WS dari mak hati rasa terusik. Mungkin kalau yg ws itu sekadar kawan ia tak rasa mendalam di hati.

Qaseh Abadi said...

sebak plak baca.. ni boleh hujan ni..

norhidana miswan said...

sedih lak bca, kadang simple je pun ingatan tu tp bt kite rsa sedih

iryanty ahamad said...

berasa sayu hati... :'-C:'-C:'-C:'-C:'-C:'-C

Kira Sakura said...

huuuu sebak baca ;(

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...