Followers Remaja Purba

Sunday, September 13, 2015

Petua tak nak cepat penat dan mengah


Dalam tak nak..
Ku desak..
Ku paksa..
Berjaya juga akhirnya..
Percubaan pertama selepas agak lama menyepikan diri..
Tak perlu bersusah-payah mencari tempat..

Jogging..
Sekadar 3 pusingan mengelilingi taman perumahan..
Pergghh... pancit..
Nampak sangat takde stamina..
Mengah..


Petua tak nak cepat penat dan mengah..
Jogging berseorangan..

Bagi aku..
Dapat capai target berapa pusingan nak di buat..
Lambat penat dan kurang mengah..
Boleh buat ikut kehendak sendiri..
Nak cepat.. nak lambat.. nak laju atau perlahan..
Semua atas diri sendiri..
Aku lebih suka bersendirian..
Baru puas hati..

Moga semangat untuk berjogging mampu mengurangkan tekanan dalam hati..



StatusHati: I need you.. I want you.. seriously..


7 comments:

Amanda Suria said...

Bestnya dapat joginggggg.......I ni ntah bila dpt pi jogging..

che mid said...

Tahniah..percubaan pertama berjaya, teruskan sampai kurus ha ha

Lea Ismail said...

dua minggu lepas dok mengelilingi taman dekat rumah. tak berlari pun. berjalan je. tapi penatnya. mengah je .sampaikan adli dok tanya. nape umie? penat ke? hehehe

m.u.l.a.n said...

Bila la nak start balik jogging ni aiii aaiishhh

ArELeEz said...

good luck! chaiyok2..!

eima said...

klu hari2 jog ... stamina dah ade mmg dah tak mengah dah ...mula2 je mengah ni

aiman mania said...

wahhhhhhh.....Ni betul2 jaga kesihatan nih....Take care of your health always..moga ceria ceria selalu .........Geli plak hati baca status akak...huuuhuuuhuuh ^_~

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...