Followers Remaja Purba

Monday, September 21, 2015

Tolonglah.. TM Streamyx dan Maxis


Sejak hari Sabtu lepas..
Patutlah dak Nuha tolak tepi Tab aku..
Ingatkan dia dah bosan hadap 'robocar poli' dia tu..
Patutlah dia boleh main segala macam mainan yang dikeluarkan dari beg mainan dia..
Rupa-rupanya line internet takde..
Takkan kes kabel kena curik lagi..
Pakej dengan talian telefon takde pulak tu..

Terbantut mood nak update blog..
Nak guna mobile data pun tak boleh..
Slow sangat..
Dalam rumah.. adakala dapat tapi banyak tak dapat dari dapat..


Tapi..
Ada baiknya jugak..
Walau dalam hati memberontak nak blogwalking..
Dalam masa dua hari.. habis 2 buah novel aku baca..
Biasa.. ada je gangguan.. 3 ke 4 hari baru nak habis sebuah novel..
Itupun novel pinjam..
Pakej.. siap tolong balutkan sekali..
Dah banyak novel beliau aku balut.. sayang kalau tak berbalut..
Dalam sibuk dengan rutin harian, sempat kuambil masa membaca..
Ikut mana dan je sebenarnya..
Kekadang waktu makan pun aku boleh hadap novel.. tapi waktu makan sensoranglah..
Kalau dengan keluarga kecikku, aku buat macam tu..
Alamatnya kena rebus novel tu dek hubby.. ekekeke.


Buatmu TM dan Streamyx..
Tolonglah bagi kerjasama..
Janganlah nak 'hilangkan' diri lagi kerana aku sangat memerlukanmu..



StatusHati: Sunyi bila kau tiada di sisi..



5 comments:

idzwa kamaruddin said...

kan..seksa nyer xde internet..

paridah said...

XDER INTERNET PROBLEM SGT TU..

tiga lalat said...

bengang kan xde internet., huhu2

tapi kata org, biar xde hubby drpd xde internet., ;p

eima said...

kat rumah ni mmg tak de line maxis ..kate dok kat kat bandar canggih tp tatau la

ikhwan yusuff said...

first tgk gmba tu xthu ap benda... tgk skali mcm air yg melelh keluar... rupanya daun..

xblik raya korban.. so persediaan kelaut... hihihih

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...