Followers Remaja Purba

Tuesday, September 22, 2015

Sedapnya.. Hershey's Syrup & Ice cream


Coklat Hershey's tu dah lama sebenar aku beli..
Aku simpan jauh dari pandangan anak-anak..
Sekali dengan pandangan aku pun kelam tak nampak.. kihkihkih..
Tapi baru-baru ni baru terjumpa..
Belek-belek.. nasib baik masih jauh lagi tarikh luputnya..
Aku pun tak ingat aku beli nak buat apa dengan coklat ni sebenarnya..


Sudahnya.. begini caranya..
Ice Cream Vanilla, pisang yang dipotong kecil..
Kita siramkan dengan coklat tu..
Nak tabur dengan chocolate chips, dah Nuha dah habiskan pulak..




Sesekali bolehlah layan..
Kalau selalu..
Juling mata tengok jarum penimbang berat tu tak reti nak tunjuk belas kasihan..



StatusHati: Apakah masih ada sayang di hati..



7 comments:

Malinda said...

sama la cam kat rumah akak ni....memacam anak2 akak dok gayakan kalau ada sirap coklat ni sekejapan je dah kosong diaorang kejekan....

Nurfaezah Abdullah said...

fae pun baru habis mkn aiskrim just now hehe

uncle gedek said...

untok uncle, eskrim kon singgit tu tetap menjadi pujaan hati ku!

Ibu Lala said...

Ye ke sedap. Kdg coklat hersyes tu smpi expired dlm peti x tau nak buat apa. Nanti boleh cuba la

paridah said...

mesti sedap ni siram coklat atas pisang.

JR said...

Hari ini saya tak boleh makan ais krim kerana sedang berpuasa sunat Arafah. Esok bolehlah...

eima said...

cam besh tpi harga mahai la hehehehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...