Followers Remaja Purba

Thursday, July 9, 2015

Harap tidak mengecewakan..


Lagi kerap aku sebut nak kurus.. nak kurus..
Lagi kerap pulak aku nak makan..

OK..
Lepas ni kita tukar..
Nak gemuk.. nak gemuk..
Mesti cepat aku kurus kan.. kihkihkih..


psstt: Tazaabarr nak tunggu final result.. harap tidak mengecewakan..




5 comments:

Aziela said...

Sebab tu la akk dah berenti sebut nak kurus...kih..kih..kih...

kisah earty said...

hihi..bese yg jadi memang terbalik dr apa yg kite mintak..

eMMe said...

hahaha...ade2 je Aiza ni.. boleh kurus tu... InshaAllah... kene kuat kan mental fizikal la Aiza...nnt raya pun puasa gak tau, tu pun kalo leh tahan lah, heeee~

Sue Bee said...

SB baru je naik berat ni..terasa gak mengheret lelemak seluruh badan

Kira Sakura said...

hahahahahaha mana tau sbb geram kt diri sendiri duk sebut nak gemuk tu blh ter pyhscho kan hahahahaha

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...