Followers Remaja Purba

Sunday, July 31, 2011

Customer Service di ‘Nobita’

Cadang nak pergi membeli dan belah lagi di Shah Alam, kali ni di pasar pagi Shah Alam tapi akibat tidur lewat malam tadi kitorang hanya pergi di ‘Nobita’ Klang Sentral.


Lunch di Pak Ali Kopitiam..


Lepas perut dah kenyang, barulah selesa nak membeli dan belah..



Di ‘Nobita’..

Masa nak buat pembayaran, harga bagi khemah yang aku tengok kat rak RM49.99 tapi bila punch jadi RM89.99.. Nasib baik aku ringan mulut bertanya.. Silap aku juga tak check proper harga dia tadi.. Lepas dah selesai buat pembayaran, hubby minta aku check balik amaun.. Barang tak banyak tapi kenapa bayar mahal..

Fuh.. nasib baik double check.. Memang hubby bayar sekali harga khemah yang tak jadi ambil tadi.. Aku teruslah pergi balik kat kaunter.. Rupanya Supervisor dia yang salah potong pada barang yang tak jadi tu.. Nasib baik supervisor yang datang tu (siap datang dengan guard..) minta maaf kat aku.. Sejuk sikit hati aku dan kurang sikit vibrate badan aku ni..

Kat customer service pun layanan dia pun ok.. Lepas dah isi borang apa yang patut, dapatlah balik claim amaun tu.. Alhamdulillah, kalau tak terbang duit..



psstt: Next time kena lebih berhati-hati bila buat pembayaran di kaunter, nak pulak kalau dalam jumlah barang yang banyak, takut dia terlebih ‘punch’ sebab dulu aku pernah cuma bukan kat ‘nobita’ lah..

4 comments:

  1. Sewa khemah ke? Ish, nsb bek double check. W'pun RM1, hak kita utk double check harga yg kita ptt byr!

    ReplyDelete
  2. azam:
    tu kali pertama en. suami bawak kami makan kat situ..

    ReplyDelete
  3. Mommy Fara:
    bukan sewa tapi cadangnya nak beli khemah untuk yang pergi camping tu.. nasib baik duble check rege dia..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...