Followers Remaja Purba

Wednesday, July 6, 2011

Aku ada cerita Best..

Pengumuman:

Hari ini: 06 Julai 2011 (Rabu) bersamaan dengan 4 Syaaban 1432 Hijrah..

Masa: Dari pagi tadi..

Tempoh: Selagi diarahkan..



Akhirnya FB a.k.a mukabuku di BLOCK atau dalam bahasa mudahnya di SEKAT atas arahan pihak atasan.. Aku..? Tak terkesan pun sebab aku belum sampai tahap addict.. Masih di dalam kategori selamat..

Aku tahu ramai yang mengeluh pasal menda ni tapi elok jugak sesekali di OFF kan kejap FB tu.. Jadi ralit bila dok layan dan sorilah ye kalau ada budak office yang tak suka entry aku ni.. Ops.. aku tak sokong memana tapi secara praktikalnya eloklah.. sekurang-kurangnya bagus untuk kesihatan mata dan jari..



psstt: Sedang membayangkan ada satu pc dan satu lappy..?

29 comments:

  1. kat office anum awal2 dah block

    ReplyDelete
  2. kat office ni mmg dh lame kene block :)

    ReplyDelete
  3. eh sama lah kita...ofis sy pun block jugak...^^

    ReplyDelete
  4. isk2..saya pun tak addict sangat fb ni..

    Jemput join segmen simple saya..

    SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA ...

    ReplyDelete
  5. aha.. pnah jgak kna block... 4 hari biasanya, tpi xsmpai tahap merooyan lgi.. mgkin kte add org rmai sgt lam satu masa tu & kte send msg bnyak sgt..sy ras ala..

    ReplyDelete
  6. kat ofis saya fb hanya pada waktu lunch sahaja~~

    ReplyDelete
  7. nasib blog tak disekat lagi hehe..
    kalau tak, sunyi tak dengar cite aizamia ;)

    ReplyDelete
  8. klau dlu kne block mmg menggelabah..tp skrg ni tak de pape sgt lah..huhu

    ReplyDelete
  9. Anum:
    sebelum ni dah pernah.. ni kena lagi.. ;)



    Mrs.Eady:
    ada masa elok jugak.. ;)

    ReplyDelete
  10. Munna:
    ;)




    NasZ:
    betul2.. nasib tak addict.. kalau tak, mesti tak senang duduk..

    ReplyDelete
  11. niena shopping2u:
    taknak beratkan server.. ;)

    ReplyDelete
  12. bujal:
    tengahari tadi takde pulak try sebab tengah bw.. ;)

    ReplyDelete
  13. PinKyMomma:
    Aduh.. pening kalau macam tu.. dahler hp tak hantar ke klinik lagi.. :(

    ReplyDelete
  14. Nour Akmal:
    bagus jugak macam sekarang ni.. takde pandang sana jeling sini nampak wall FB.. ;)

    ReplyDelete
  15. kat uitm pom fb diblock gak. tp mlm die open balik=)

    ReplyDelete
  16. Cik Asam BLuppy:
    malam.. jawabnya kat rumahler.. ;)

    ReplyDelete
  17. salam aiza,

    kekadang perlu juga buat kaedah gitu..nak maksimumkan mutu kerja kan..kan kita pun kenalah bijak guna waktu...

    insyaLLAH selamat dan sihat

    ReplyDelete
  18. Akak sokong-akak sokong,

    Akak pong nk gemar sgt ngan fb neh. Akak lebih suka blog lagi sbb bleh wat karangan geram, karangan skit hati dan karangan meriak, hohoho...

    Akak ckp skit bleh??
    Akak rindu dan lebih suka ngan blog papan mas yg dolu lah... sowiii... peace no war...

    ReplyDelete
  19. Sokong... sokong

    Akak pong tak berapa gemar ngan fb lebih suka ngan blog sbb bleh wat karangan geram, karangan sakit hati dan karangan meriak hohoho...

    Akak ckp skit bleh?
    Akak rindu dan lebih suka blog papan Mas dolu.

    sowii... peace no war..

    ReplyDelete
  20. ehhh yeke ? waaa jarang on9.. baru dgr ni T_T

    ReplyDelete
  21. ainhany:
    betul kak.. tidak praktikal rasanya bila asyik on9 tapi kerja tak siap2 jugak..

    ReplyDelete
  22. Nini Hartini:
    ooohh... janganlah hendaknya.. kalau jadi mau akak bawak lappy dari rumah..

    ReplyDelete
  23. Ceni:
    betul2.. karangan yang akak buat tu print pastu letak kat meja bos.. ahaks..

    pasal template tu memang saya saja tukar sebab nak samakan dengan header tu.. nanti kalau dah jemu mungkin saya buat balik kut.. ;)

    ReplyDelete
  24. saya bukan tomato:
    betullll... dah kena sekat.. ;)

    ReplyDelete
  25. konpius gak smlm naper tkleh buka FB... tp dh tau dah nape... elok jgk sbnrnya... :)

    ReplyDelete
  26. mama3A's:
    ye.. saya suke.. sambil pegang banner sokong.. ;)

    ReplyDelete
  27. aku dh xkeje ofie lagi.. so dapat on9 kt umah je la... hahaha.. dulu kt ofice pon aku curi line wifi ofice sebelah... hahaa

    ReplyDelete
  28. Taufiq Arifin a.k.a. Toimagine:
    hahaha.. boleh ek macam tu..

    psstt: esok nak bawak lappy lah macam ni..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...