Followers Remaja Purba

Saturday, July 16, 2011

Tamatnya Kursus 2 Hariku

Alhamdulillah selesai sudah kursus yang aku hadiri semalam dan hari ni.. DAN alhamdulillah aku dapat lepaskan rindu peluk cium pada dak kakak dengan adik.. LEGA and speechless..

Minggu depan sambung balik segala macam perkara.. TAPI yang tu minggu depan je aku cerita ok..

Untuk hari ni, malam nanti aku nak jalan-jalan kat rumah korang ye..



psstt: Penjaga gol Liverpool hensemler.. hikhikhik..

18 comments:

msredcheesecake said...

Hep...tengok bola ke gol keeper? Nakal ni...hheee...

MARIA LIZA said...

wah sempat lagi tu pesanan penaja penjaga gol...he..he..

PinKy MoMMa said...

penjaga gol malaysia pun ensem hakhakhak :D

Farah Shamsudin said...

welcome back dearr..

aizamia3 said...

msredcheesecake:
hikhikhik.. suka tengok je.. ;)



MARIA LIZA:
comel kan..?

aizamia3 said...

PinKy Momma:
tapi comel lagi yang Liverpool tu..

aizamia3 said...

Farah Shamsudin:
yup.. i'll see u soon dear..

BRO_MONDAY said...

aizamia : baru dapat datam BW ke blog yu!!! koh koh koh apapun MALAYSIA TERBAIK...menam kalah ai tetap sokom!!!

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

wa kompius dgn psstt tu....

ariana's said...

Legaa bila dapat jumpa semula insan2 tersayang stlh pulang dari kursus kan..akak pun baru balik mesyuarat, tinggalkan mereka, tapi kali ni sehari je:)

Zuwairi Aiman said...

Salam singgah ;)

aizamia3 said...

BRO_MONDAY:
ye.. betul2.. tak kira kalah atau menang tetap sokong Malaysia walau penjaga gol Liverpool itu hensem.. kihkihkih..

suka tengok penonton di stadium, bersorak riang tiap kali gol dijaringkan.. confirm ada yang serak suara..;)

aizamia3 said...

LinE PuTih LinE HiTaM:
ops.. tersuka sekejap.. ;)




ariana's:
hilang rindu sekejap tapi tak puas sebab dapat rehat hanya di hari Ahad bersama anak-anak.. :(

aizamia3 said...

Zuwairi Aiman:
;)

MamaEma said...

bila lepas kursus..kerinduan pada anak2 lebih utama

aizamia3 said...

MamaEma:
betul2.. ;)

Mira R. said...

masa kat kursus, kompom kepala otak duk igt org2 kat rumah kan.. asyik duk kira ari je bila nak balik..

:)

aizamia3 said...

Mira R:
walaupun singkat 2 hari je tapi bila dah hari terakhir tu memang tak sabar sesangat nak balik.. ;)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...