Followers Remaja Purba

Monday, August 1, 2011

Ramadhan 1432

Selamat menyambut Ramadhan 1432..
Moga ramadhan tahun ini membawa khabar gembira buat kita semua..


Dah tengok entry lemang..?
Ok.. yang ni pulak kisah ikan bakar.. Betul-betul sesi menternak lemak.. Korang boleh tengok kat SINI..

Memandangkan masih kekenyangan, sahur tadi aku cuma ambil menu yang ringan agar perut tak terkejut pepagi dah kena bekerja.. DAN.. Alhamdulillah aku sampai awal ke pejabat hari ni.. Harapnya dalam bulan Ramadhan ni takdelah dapat warna merah..



psstt: Moga dak kakak laratlah berpuasa hari ni dan hari-hari seterusnya sepanjang Ramadhan kali ni..

30 comments:

bujal X said...

pagi ni jalan tak berapa jem~sebab bebudak cuti~he~~

*salam ramadhan kak~~

nizamsani said...

selamat berpuasa.

aizamia3 said...

bujal X:
pagi tadi sampai agak awal sebab uruskan anak-anak dulu..

salam ramadhan buat bujal jugak.. ;)

aizamia3 said...

nizamsani:
samalah kita.. ;)

Farah Shamsudin said...

Salam Ramadhan dear..:)

NM02 said...

ai pun tak lalu nak makan sangat sahur tadi.. jez ratah lauk jek..

tak sabar nak pegi bazar ptg nnt.. sure ramai giler kan...

Anum said...

selamat berpuasa

Isteri Encek Bard said...

elamat berpuasa....

azam said...

selamat berpuasa.......:)

Munna said...

alahai...sy ni 1st day ramadhan punch card dh merah...erm.... =(

L said...

jalan2 sambil beri senyuman, nk bawak milo td tp xleh pose kaaan.. huhuhu selamat bepose!
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/selamat-berpuasa-ya.html#

Sabihah said...

Selamat berpuasa... :))

PinKy MoMMa said...

lalinkkkk selamat berpuasa ya :)

YanaMIB said...

slmt berpose kak! klu sy pose penuh akak bg duit raya eh?? wehuu~ =P

hanez said...

salam..selamat berpuasa.

anismelon said...

salam ramadhan kak..:)

azila said...

selamat berpuasa...jalan arini mmg clear, kot ramai yg balik kg nyambut 1st day puasa..heheh

aizamia3 said...

Farah Shamsudin:
salam ramadhan to u too dear.. ;)

aizamia3 said...

NM02:
tak sabar tu satu hal.. confirm jalan yang tak pernah sesak akan sesak teruk.. huhuhu..

aizamia3 said...

Anum:
ye.. samalah kita..

aizamia3 said...

Isteri Encek Berd:
selamat berpuasa juga IEB




azam:
selamat berpuasa.. ;)

aizamia3 said...

Munna:
ni pun risau gak.. takut tak sampai dalam waktu yang ditetapkan..

aizamia3 said...

L:
selamat berpuasa..



Sabihah:
selamat berpuasa..

aizamia3 said...

YanaMIB:
boleh dik.. nanti standby no. acc ye.. hikhikhik.. ;)

aizamia3 said...

Pinky MoMMa:
selamat berpuasa ye lalink.. ;)

aizamia3 said...

hanez:
wslm dan selamat berpuasa..



anismelom:
selamat berpuasa anis.. ;)

aizamia3 said...

azila:
dan budak sekolah cuti.. ;)

Sunah Sakura said...

hehehe...selamat berpuasa akak!

ariana's said...

Salam ramdhan. Moga kita dpt menjalani ibadah puasa dgn baik disamping amalan lain yg baik dibulan yg mulia ini..:)

SYAFIQAHSALEH said...

selamat berpuasa gak :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...