Followers Remaja Purba

Friday, July 22, 2011

Cancel Operation

Aku tak tau nak lakarkan perasaan aku kat sini.. Mungkin ada hikmah sebaliknya..

Berita ni aku dapat tadi.. pihak hospital call memaklumkan tarikh penangguhan pembedahan dak adik.. Pembedahan yang sepatutnya akan dijalankan pada 01 Ogos 2011 ni (SINI), akan ditangguhkan pada hujung tahun ni..

Alhamdulillah lega sekejap.. aku tak ralat sangat dah.. Lepas ni boleh aku cancel balik cuti rehat aku yang aku dah standby untuk sesi pembedahan dak adik itu..

Terima kasih kepada korang yang mendoakan keadaan dak adik sebelum ni.. Dan insyaAllah, sekiranya semua berjalan lancar hujung tahun ni pembedahan akan dijalankan dan menurut pihak hospital tadi, sekiranya dalam jangka waktu terdekat ni ada tarikh kosong maka aku akan dimaklumkan semula..

Bersyukur sangat-sangat ketika ini..



psstt: Doakan aku moga mendapat keputusan yang positif hari Isnin ni.. Aku tak mengharap dapat tapi RISAU + TAKUT sekiranya aku dapat..

18 comments:

  1. semoga semua nyer berjln dgn lancar..amin..

    ReplyDelete
  2. semoga semuanya berjalan lancar la hendaknya...amin..

    ReplyDelete
  3. insyaallah selamat kak~banyakkan berdoa~

    ReplyDelete
  4. insyaAllah

    moga selamat semuanya nnt

    ReplyDelete
  5. Mrs. Eady:
    amin..


    Rozita:
    moga selamat semuanya nanti.. amin..

    ReplyDelete
  6. bujal X:
    terima kasih bujal.. insyaAllah..

    ReplyDelete
  7. Bro ahmad:
    terima kasih.. ;)



    NM02:
    insyaAllah..

    ReplyDelete
  8. sabar ye kak..anis doakan semuanya selamat..

    kak..kalau free..anis nak ajak join ga nie..rajin rajin join lah erkk..tq..:)

    http://anismelon.blogspot.com/2011/07/gaanisnak-kupon-ayamas-boleh.html

    ReplyDelete
  9. doakan yang terbaik untuk adik. sbnrnya tak tau sama ada elok operation lambat atau cepat... tp berdasarkan cerita akak, mcm rashing kalau buat operate skrg...

    InshaAllah apa pun, Allah akan berikan jalan terbaik utk adik...Amin..

    Kak, operation adik ni yg terakhir atau masih banyak lg?

    ReplyDelete
  10. anismelon:
    terima kasih anis.. ;)

    kalau sempat akak join ye..

    ReplyDelete
  11. Nini Hartini:
    mungkin bagi orang yang baca entry tu mungkin nampak rushing tapi sebenarnya dari bulan lepas lagi akak dan suami dah diberitahu oleh doctor cuma belum dapat tarikh sebab masa tu en. suami takde sekali..

    sekali ni je dak adik operate tonsil dia.. tang tangan dia ok dah.. fisio je..

    ReplyDelete
  12. saya doakan semuanya selamat...

    wah, keputusan apa hari senin ni? sibuk nak tau gak ;p

    ReplyDelete
  13. kinna:
    amin.. insyaAllah..

    ops.. yang tu kena tunggu hari Isnin jugak sebab hari Isnin baru dapat jawapannya.. ;)

    ReplyDelete
  14. alaa... lama la tak jumpa aizamia blogwalking nanti kan.. takpe, harap2 semuanya berjalan lancar.. jangan lupa keep in touch lagi yee..
    semoga semuanya selamat di bawah lindungan Nya

    ReplyDelete
  15. Gen2Merah:
    terima kasih singgah.. ;)
    insyaAllah..

    ReplyDelete
  16. tini x habis baca kisah adik...mslh tonsil sekali ke kak?.. ermm..siannya..kecik2 dah diuji mcm ni.. doa sgt adik akn cepat pulih mcm kanak2 biasa... Amin..

    ReplyDelete
  17. Nini Hartini:
    a'ah yang ni masalah tonsil pulak..
    kisah tangan tu ok dah.. Alhamdulillah..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...