Followers Remaja Purba

Friday, July 29, 2011

Meh baca ni..

Pagi yang sejuk.. bumi yang disimbahi hujan.. membuatkan ada antara kita menarik lagi selimut agar lebih lena.. tapi bila mengenangkan hari ni hari Jumaat – Penghulu segala hari maka bergegaslah kita meneruskan aktiviti harian..

Sebelum korang teruskan pembacaan silalah korang klik di SINI.. Sudah..? Ok.. korang boleh teruskan pembacaan..



Pagi ni agak panjang mukadimah aku.. Harap korang tak bosan sebab nanti dua hari kita tak berjumpa.. dah tentu antara kita (termasuk akuler tu) akan sibuk menguruskan rutin di rumah pulak..

Perjalanan dari rumah sehingga ke pejabat ditemani air hujan yang menyimbahi bumi dan dah tentu akan ada yang lewat tiba gara-gara berlakunya kesesakan jalanraya.. Alhamdulillah aku sampai agak awal ke pejabat hari ni.. Bagus juga sebab sebagai persediaan sepanjang Ramadhan nanti.. Moga warna merah tidak menguasai kehadiran aku sepanjang bulan Ramadhan nanti.. InsyaAllah..

Memandangkan pagi ni hujan dan mungkin merencatkan sedikit mood korang pepagi ni, jadi aku tak nak bebel panjang lebar (lewat sikit aku share cerita kat korang ye..), jadi di sini aku sudahi dengan Assalamualaikum w.b.t..


psstt: Mood aku – berwarna-warni.. c.e.r.i.a…

19 comments:

  1. saya suka hujan~~

    *bini saya tahun ni insyaallah dapat pose penuh~haha~~

    ReplyDelete
  2. Akak pun sama moga ramadan tidak membataskan diri kita utk bekerja & beribadat.

    Pagi ni akak ingatkan dah lewat tapi bila smpai parking byk kosong lg, agaknya ramai org cuti kot hari ni.

    ReplyDelete
  3. bujal X:
    hujan itu rahmat walaupun menyukarkan pergerakan harian..

    wah.. bagus2.. ada pertambahan ahli keluarga..?

    ReplyDelete
  4. Ceni:
    Yup.. moga semuanya berjalan dengan lancar.. insyaAllah..

    pagi tadi pun nengok parking banyak kosong.. mungkin sebab hujan tak pun dah ada yang cuti nak sambut ramadhan..

    ReplyDelete
  5. td lewat gak pi opis tp main tipu mnta tlong pnch, jd taklah merah XD

    *ambk kesempatan msa bos X..

    muahahahahaaha *ketawa jahat kot;p*

    ReplyDelete
  6. Penggemar Coklat:
    psstt: jangan buat lagi.. nanti ada yang report.. buruk rekod.. ;)

    ReplyDelete
  7. akhirnya hujan..telah mengakhiri kepanasan yg saya rasai minggu ini..huhu

    ReplyDelete
  8. Ulam Kerdas:
    alhamdulillah, takdelah pokok kekeringan tidak menerima air yang tuannya terlupa nak siram.. ;)

    ReplyDelete
  9. salam ziarah & follow..

    ReplyDelete
  10. lalink ku rindukan cik hujan..sini panasssss ;p

    ceria lalinkku ari ni :)

    ReplyDelete
  11. PinKy MoMMa:
    alhamdulillah hujan lebat pagi tadi..

    hari ni ceria sebab tak sabar nak tidur dengan dak kakak.. rindu sangat kat dia..

    ReplyDelete
  12. aik, terkezut sangat dengan maksud perkataaan warna "merah" dalam entri ini. saya ingatkan aizamia ni seorang blogger lelaki macam dalam picture tu.. ehehe

    anyway, selamat menyambut bulan Ramadhan ya

    ReplyDelete
  13. Gen2Merah:
    ops.. a'ahler baru perasan.. bila dibaca mesti orang salah faham kan..

    sebenarnya.. warna MERAH tu untuk 'punch card' hikhikhik..

    ReplyDelete
  14. mod serabut nk pindah rumah wuwuwu, kat sini hujan baru benti...

    ReplyDelete
  15. modd saya : mengantuk :) ahhaha !

    ReplyDelete
  16. harap bulan puasa nie cuaca redup je..hujan pon tak pe..hehe

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...