Followers Remaja Purba

Thursday, July 14, 2011

Mood bertukar warna Jingga

Assalamualaikum buat semua pembaca blog aku..

Semalam tiada entry..
Hari ni belum ada mood nak bina ayat..

Aku nak jalan-jalan kat blog korang jelah hari ni..


TAPI.. Sekadar nak bagitau dan ingatkan korang..

Esok dan lusa aku akan menghadiri kursus jadi kepada korang yang singgah kat blog aku ni, jangan nakal-nakal ye.. Kalau sempat aku akan bersiaran dari tempat kursus aku..

Aku sebenarnya berat hati nak pergi kursus ni.. Kesian kat anak-anak.. dahlah weekday susah nak manja-manja dengan aku, hujung minggu pulak aku takde.. Napelah tak buat time waktu bekerja.. takdelah masa dengan keluarga terganggu.. Cuma aku bersyukur kursus tu tak sampai ke malam.. Lega sikitlah..

Mesti petang nanti dak kakak dengan adik menangis nak ikut aku balik.. Alahai anak-anak ibu.. Sabar ye.. ibu bukan sengaja nak tinggalkan kakak dengan adik kat rumah nenek tapi ibu terpaksa.. Sabtu petang ibu ambik ye.. (sedihnya..)



psstt: Ni kali pertama aku sorang-sorang kat rumah… uwaaaa… aku tak takut hantu tapi hantu yang tak takut kat aku..



Nota kaki:
16 - 17 Julai 2011 ada Jualan Gudang Pureen kat P.J (silalah minta tolong en. google)

21 comments:

  1. ehhh...hantu kat belakang tu...

    hahaha...TAKUT....

    ReplyDelete
  2. akak pun takut kalo tnggal sorang.. huhu... macam2 terbayang.

    naper la jualan puren tutk start esok.. huhu..

    ReplyDelete
  3. bahaya2... tgk kat belakang ada pe2 tak..
    hehhehhhe

    ReplyDelete
  4. azam:
    siang-siang hantu mata dia buta.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  5. mama3A's:
    ni kali pertama kak.. :(

    bila adanya jualan gudang tu, en. suami paling pening sebab itu laluan utama nak masuk ke tempat kerja..

    ReplyDelete
  6. Anum:
    ish.. janganlah.. moga lenalah tidurku malam nanti..

    ReplyDelete
  7. hi...hi...hi... takut kat hantu ek?

    ReplyDelete
  8. alahai ciannya....sy kalau blk kmpg anak buah nangis2 nk ikut pun dah sayu...ini kan lak anak sndri..

    ReplyDelete
  9. tu lah tugas ibu bekerjaya. bila ziema dah kawen nanti macam mana lah agaknya kan. nak spent masa dengan family lagi. kena pandai lah arrange masa nanti supaya anak2 tak terabai. wahh dah pikir masa depan. haha XD

    ReplyDelete
  10. pena rozie:
    hantu yang tak takut kat saya kak.. ;)



    Munna:
    tak fikir lagi.. nanti lagi sedih.. ;)

    ReplyDelete
  11. m y z:
    takde salahnya fikir masa depan.. kita merancang dan berusaha.. buat yang terbaik untuk keluarga..

    ReplyDelete
  12. aizamia : demi tugas...('',) wah!!! ada sale pureen!!! waif ai si apple tu kompom suka kalo ai kasitau beliau...koh koh koh

    ReplyDelete
  13. BRO_MONDAY:
    ai takleh pergi.. kursus.. ;)

    ha.. elokler.. ajak cik apple mesti dia suka.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  14. saya pun bakal takde ni nanti... saya live dari kuching eks lepas ni..ekeke...

    ReplyDelete
  15. Niena Pengembara Ilahi:
    tak takut cuma tak pernah kena tinggal sorang sejak dok kat tempat sekarang ni.. hikhikhik..




    Sunah Sakura:
    wah.. best.. best..

    ReplyDelete
  16. aa kursus 2 hari ye kak.mesti sempatnye bersiaran tu..hee..jauh ke kursus..

    ReplyDelete
  17. same la kite kak..tinggal sorg..weee.tapi anis berani..ngehaha..poyo jap..

    ReplyDelete
  18. Samalah kita.., terpaksa berkorban demi tugas..nak buat mcmn kan..
    http://arianasstorys.blogspot.com/2011/07/kerjaoh-kerja.html

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...