Followers Remaja Purba

Sunday, July 31, 2011

Lemang menyambut Ramadhan

Petang semalam Hubby plan nak bakar lemang dan tak sangka pulak berjaya direalisasikan malam tadi.

Aku..? Petang semalam aku sempat membeli dan belah di Shah Alam sambil ditemani K.Hema dan anak dara TDBi.. Seronokler aku sebab hubby bagi lampu hijau.. Anak-anak? Tinggal sementara kat rumah nenek..


Hilang dahaga sekejap..


Sebelum balik..


Malam..
Sesi membakar lemang dimulakan.. Korang boleh tengok di SINI..


Walaupun tak banyak tapi keterujaan tu terserlah di wajah memasing..



psstt: Nak raya nanti rasanya buat lagi ni macam tahun-tahun lepas..

8 comments:

Mommy Fara said...

Wow! Sambut ramadhan dgn lemang? Syoknye!

azam said...

lemang kena santan kowww....baru power

Aku Ibu Muda said...

MIL kat kg pun bakar lemang....

PinKy MoMMa said...

meriahnye lalinkku :)
teringin nak join sama huhu

aizamia3 said...

Mommy Fara:
tahun lepas macam ni jugak.. ;)

aizamia3 said...

azam:
yup.. sedap.. lemaknya itu..

aizamia3 said...

Aku Ibu Muda:
sekarang kalau nak beli je.. tapi buat sendiri lagi sedap kan. ;)

aizamia3 said...

PinKy MoMMa:
InsyaAllah.. ;)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...