Followers Remaja Purba

Friday, July 15, 2011

Selesai part One

Lega.. tinggal sehari lagi..

Memandangkan aku sampai rumah awal (anak-anak masih dirumah nenek dorang).. Cadang-cadangnya nak masak.. Maklumlah duduk bujang kenalah berdikari..

Sampai kat rumah, nenek suruh datang makan kat rumah nenek.. wah! Langkah kanan aku hari ni.. tak payah susah-susah masak.. Dapat rehat lama sikit.. Terima kasih ye nek. I lap u lah..

La ni hujan pulak.. ah.. tak boleh jadi ni, nak layan blog kat pondok jap..


psstt: Malam tadi dok kena sakat dengan jiran kat depan rumah.. 'pengantin baru’.. Malam ni aku sorang jeee.. :(

7 comments:

osHin said...

jom join

http://gurlgemini.blogspot.com/2011/07/berapa-umor-awak-umor-saya.html

Farah Shamsudin said...

seronoknya jadi pengantin baru semulaa..

ayin said...

hehehheheh baik-baik.. jangan pandang belakang.... heheheheh

izfanora said...

air tgn nenek mesti sedap.. :)

BRO_MONDAY said...

aizamia : wow!!! oram selalo kata masakan ibu sangat sedap, kalo masakan nenek lagi sedap lah kot kan??? untong lah...

aizamia3 said...

Farah Shamsudin:
sesekali dapat peluang.. ;)

aizamia3 said...

izfanora:
bukan selalu pun dapat manja2..;)



BRO_MONDAY:
untung dapat cucu macam ni.. Kihkihkih..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...