Followers Remaja Purba

Friday, July 29, 2011

M.E.R.L.I.N

Kebelakangan ni aku addict dengan siri MERLIN..
Dulu aku tak minat siri ni walaupun dah banyak kali ditayangkan kat TV3.. Masa tu zaman aku tak beli astro lagi..

Sekarang aku layan kat channel 702 Astro.. Aku suka kat Arthur sebab dia hensem tapi lebih minat pada Merlin.. He's so cute.. hikhikhik..

Nak pulak siri tu ada hari-hari.. lagilah aku suka.. serius best pulak aku tengok..

Ok, dah.. itu je aku nak share malam ni..



psstt:
Sambil borak kat pondok ni sambil mengedit entry ni.. Bilalah agaknya dalam rumah aku ada line orang hijau tu agaknya..

22 comments:

  1. hero merlin tu tak nmpk mcm hero dlm cite tu..kah kah kah..

    ReplyDelete
  2. uncle sampai hari ni tak mampu beli astro

    ReplyDelete
  3. Merlin mmg cute kan?heheh...suke jugak tgk tp slalu terlepas..huhu

    ReplyDelete
  4. sama lah , saya pun giler tengok merlin.. arthur tu cam jongang sikit kan..tapi tu yg buat dia hensem.... setiap episod mesti ada part yang kelakar..

    ReplyDelete
  5. hek...ni mesti kes tengok merlin kat channel diva ni~
    arthur hensem dari merlin~ hek

    ReplyDelete
  6. msred ngan hubby selalu layan merlin masa kat tv3 dari season 1....best

    ReplyDelete
  7. aiza selamat menjalani ibadah puasa . kalau ada salah dan silap cik ina minta maaf ye.

    nak tanya ada line orang hijau tu apa?

    ReplyDelete
  8. aku dunlod deries merlin tu.. mmg beh.. hehe

    ReplyDelete
  9. Farah Shamsudin:
    tu yang jadi addict tu.. ;)

    ReplyDelete
  10. kim heeruul:
    walau tak menonjol tapi tetap cute..

    ReplyDelete
  11. Abang Stalker:
    hikhikhik.. line maxis.. ;)

    ReplyDelete
  12. gedek:
    takpe uncle.. jimat skit.. ;)

    ReplyDelete
  13. Lizan:
    Arthur tu hensem tapi terlampau menghambakan Merlin nu..

    ReplyDelete
  14. dhiera:
    kat astro je dapat tengok ulang2..
    Arthur tu hensem gak tapi Merlin cuteee... ;)

    ReplyDelete
  15. msredcheesecake:
    dulu memang tak minat.. macam tak best je.. tapi sekarang addict gile kat series tu.. ;)

    ReplyDelete
  16. Cik Ina Do do Cheng:
    selamat menjalani ibadah puasa je buat Cik Ina.. begitu juga kalau ada salah dan silap ai kat cik Ina ye.. ;)


    psstt: orang hijau tu - line maxis.. hikhikhik..

    ReplyDelete
  17. hamzah ian:
    nak pinjam boleh..?

    ReplyDelete
  18. Qaseh dalia Adelia:
    hikhikhik.. best kan.. ;)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...