Followers Remaja Purba

Friday, July 15, 2011

Bersiaran dari Pearl International Hotel

Tajuk Kursus: Kursus Kemahiran Menyelesaikan Masalah
Tarikh: 15 - 16 Julai 2011 (memang terganggu aktiviti dihujung minggu)

Sinopsis kursus: InsyaAllah aku akan share serba sedikit nanti..

Pesanan aku:
Aku nak bw pun aku sendiri tak boleh lama.. Jadi aku hanya sempat update entry je..

Kepada korang semua, ingat ketat-ketat blog aku.. Aku tak lupa cuma masa mencemburui aku..



psstt: Malam tadi hantu memang tak dapat kacau aku sebab cedera akibat merempuh dinding batu rumahku.. kihkihkih..


Nota penutup: Lega sikit hati aku bila mana atuk akak ambil kakak balik sekolah petang nanti.. fuh.. lega.. sebab dia tak pernah lagi naik van balik sekolah..

6 comments:

  1. smpt jugk bersiaran nih..hihi..selamat berkursus..

    ReplyDelete
  2. kt jalan klang lama tu ke? hehe...dkt je =)

    ReplyDelete
  3. frometoyou:
    Kebetulan hari Jumaat, rehat lama, tu yang amik kesempatan kejap..

    ReplyDelete
  4. Munna:
    dari office memanglah dekat tapi akak dari rumah - so jadi jauh jugaklah..

    ReplyDelete
  5. aizamia : hotel ni kat jalan klang lama kan??? kalo ye..ai pernah kursus situ 4 tahun lepas...masa masih bujang!!! koh koh koh

    ReplyDelete
  6. BRO_MONDAY:
    samalah.. ni kali kedua ke sana.. tapi nak lagi senang kalau buat kat office je.. tak kacau waktu rehat dihujung minggu..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...