Followers Remaja Purba

Friday, July 1, 2011

Mood lapar

Tunggu punya tunggu hubby belum jugak sampai.. Petang tadi aku call dah sampai area Bukit Tagar, tadi aku call kata dah nak sampai.. aik..? sampai mana bang..? Rupa-rupanya dah sampai kat kedai member dia.. Rugi masa aku dekat 2 jam..

Sudahnya, aku capai lappy, amik baby hijau (maxis bb), aku lepas kat pondok bertemankan cahaya lampu jalan dan rakan setia ---> nyamuk..

Baru nak bw layan segmen BA yang aku join tadi, perut pulak meragam.. alahai perut, tadi tak nak pulak kau meragam.. Tapi masih under control lagi sebab belum sampai tahap berbunyi.. ish.. tak boleh jadi ni..

"abang.. nanti on the way balik, belikan nasi goreng boleh..? Laparlah pulak.."

eemm.. tapi aku rasa lambat lagi hubby balik ni dan confirm perutku semakin terseksa.. Terencat sekejap nak bw..

Tapi pepehal aku nak bagitau kat korang, kalau sehari dua ni aku takde layan blog korang atau aku takde entry terbaru.. aku minta maaflah ye.. sebab urusan keluarga perlu diutamakan.. lately ni aku agak sibuk dengan kenduri itu kenduri ini, ditambah pulak ada sesi makan-makan.. bertambah gebulah sebatian dalaman badanku ini..



psstt: mood lapar.. auuummmm...

17 comments:

  1. alor rindula saya pada kamu nanti ;)

    jaga diri ya..makan igtla diriku kt sini hehehe..

    ReplyDelete
  2. he3.lapar eh??

    jgn marah2 cam rimau sudahla yerr!!

    kih3

    ReplyDelete
  3. PinkyMomma:
    itulah.. mau macam cacing kepanasan nanti..

    hikhikhik.. ingat je tapi yang kenyangnya ai... sila jemput makan ye..

    ReplyDelete
  4. nuRuL:
    hikhikhik.. itu side effect je.. ;)

    ReplyDelete
  5. aizamia : adesss...lapar? x sama ngan ai di saat ni, kenyam giler makan nasik tadi!!! koh koh koh

    ReplyDelete
  6. makan makan makannnnnnnnnn
    ku pon sekarang mood makannnnnnnnnn jerrrr

    ReplyDelete
  7. aiza yang dulu kena didulukan . blog adalah permainan waktu senggang.tak gitu.biasalah hujung minggu memang banyak acara kenduri kendara kahwin.

    ReplyDelete
  8. takpe kak...utamakan yang utama... :)

    ReplyDelete
  9. Baru nak makan....lupa pasal perut lapar..bace ni baru teringat kat lapar...hehehe

    ReplyDelete
  10. alolo ciannya lapo..
    huhu takpe setelkan dulu urusan2 yg perlu didahulukan..=)

    ReplyDelete
  11. Kepada semua:

    terima kasih datang kat blog ai.. ai masih tak sempat nak bw.. minta maaf banyak2..

    sayang korang ketat2.. :)

    ReplyDelete
  12. eh kak. lapar gi saneeee....masakkkkkk hahahaa...

    tp kn kalau tini pn bengang gak tunggu punye tunggu sekali dia gi nge-teh kt warung. huhu..nasib baik ada internet. kdg smpi leka, x sedar dia blk. hehehe

    Heart In A Cage
    .

    ReplyDelete
  13. Nini Hartini:
    hikhikhik.. dah lewat sangat tapi masih nak makan lagi.. huhuhu...

    ReplyDelete
  14. takpe gebu...cik abg peluk...sedap..hehehe

    ReplyDelete
  15. Puan Capa:
    hikhikhik.. gebu takpe lagi.. kalau dia sebut gemuk tu yang huhuhu..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...