Followers Remaja Purba

Saturday, January 24, 2015

Petua agar hubungan lebih mesra dan intim..


Tajuk tak hagak..
Mesti ada yang laju-laju klik entry ni..

Setiap hari kita buat perkara yang sama.. rutin yang sama..
Sampai satu tahap.. bagusnya kalau dapat ubah rutin tersebut..
Mencari kelainan bagi menceriakan lagi keadaan..

Aku share kat sini bukan nak menunjuk-nunjuk hubungan intim suami isteri itu..
Tapi macam aku bagitahu di SINI..
Sebagai manusia, kita tak dapat lari dari perasaan inginkan perhatian..
Sesekali kita lari dari rutin harian pun menarik jugak kan..


Main sorok-sorok..?


Biasa kita lihat anak-anak dok main permainan ni..
Habis pelosok ruang rumah menjadi tempat persembunyian dorang..
Besar manalah rumah tu pun nak sembunyi.. lainlah kalau main kat luar rumah..
Itu anak-anak..

Ni kalau aku yang main.. takde tempat lain dah.. dalam selimut je aku sembunyi.. kahkahkah..
Memang kedengarannya kelakar tapi pengakhirannya akan jadi happy ending..
Hilang rasa marah.. hilang rasa rajuk.. hilang rasa stress..
Kan lain dari rutin yang biasa kita buat.. bila sesekali perubahan dilakukan..



psstt: Tak cuba tak tahu hasilnya.. ye tak.. kihkihkih..



13 comments:

Daddy Ziyyad said...

kalau main sembunyi2 dalam selimut..

memang la lepas tu main mainan lain..

hahahaha

❤Kamsiah❤ said...

tips yg sangat berguna hehe

JR said...

Kata orang tua-tua kalau suami isteri rajin2 main sembunyi-sembunyi dalam selimut ia petanda baik kakak dan abang akan cepat dapat adik, hehehehe....

JR said...

Kata orang tua-tua kalau suami isteri rajin2 main sembunyi-sembunyi dalam selimut ia petanda baik kakak dan abang akan cepat dapat adik, hehehehe....

Tihara said...

hehe, main sorok-sorok yea.
yang penting bahagia till jannah :)

dorsett pink said...

Moga aiza dan suami bahagia hingga ke syurga

iryanty ahamad said...

memang kena teroka sama2 alam perkhwinan..kalau tidak cepat jemu...walaupun dah berkahwin kami suami isteri masih semaikan rasa cinta tu agar setiap hari segar dan mwngi..jika rajuk hati biarlah ia berlalu selama 15 minit..pastu rukun balik...tak moh gaduh2 lama2..tak best :-P

eika_jps said...

so sweet....moga aiza n suami bahagia till jannah...amin

HeNRieTTa JoSe said...

almak, xmo komen la...hehehe..

PS: alhamdulillah dia dah ok, agak trauma jugak la dia sehari dua...

eMMe said...

hurm... sorok dlm selimut, mmg lelap terus la pas tu, hahaha...

Mummydearie said...

Entah kenapa ya, bila sebut main sembunyi-sembunyi bawah selimut, lain pulak yang keluar dalam fikiran. Hahaha...

Kira Sakura said...

kalau sembunyi dalam selimut budak2 kena tido awal lah. kahkahkah larikkkkkkkkkkk :p

amirah said...

hahaha...lain mcm permainan sorok2 nya ai...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...