Followers Remaja Purba

Tuesday, January 13, 2015

My New Tom and Jerry Kids..



Bila datang mood baik dak Adik.. dia layan baik je dak Nuha..
Datang mood swing dia.. dak Nuha dia kerjakan..
Aku pun geram dengan dak Nuha..
Kuat sangat merengeknya bila kena sakat..
Geram bukan sebab marah tapi geram nak sakat lagi..
Macam tu lah agaknya dak Adik geramkan dak Nuha..



Sementara tunggu dak Kakak gunting rambut.. elok je dorang berdua ni..
Lepas dah selesai.. macam Tom and Jerry dorang berdua..
Dulu dak Adik sakat dak Kakak.. sekarang dak Nuha jadi mangsa..





psstt: Jika kita terus ikut naluri.. tak ke mana..




11 comments:

Ann Ishak said...

bila dak nuha dengan kakak nak sakat dak adik pulak :p

ewanthology said...

sakat menyakat ni yg mengeratkan hubungan sesama adik beradik.

dorsett pink said...

Biasalah budak budak nak membesar.. hehe

insan marhaen said...

Saya dah malas nak layan budak kecik. Sebab itu rimas kalau dengar anak-anak meragam.

hatta cucu saya sekalipun...

LydSunshine said...

Mmg geram la aizamia kalau dgr budak kecik menangis sebab kena sakat. Mmg geram nak sakat lagi. heheh,. Saya pun selalu je menyakat anak saya. Ish, tapi tak elok kan takut nnt dia jadi pembuli plak. Tapi sbb comel sgt, tak tahan nak menyakat. Selalu saya kena marah dgn hasben sebab menyakat anak.

Kakzakie said...

Hero sorang tu tak ada geng nak wrestling. Nak buat dgn kakak dah malas si kakak nak melayan so Nuhalah jadi mangsa. Tapi rasanya kalau kena sekepal genggam Nuha hinggap lebam juga. Gebus tu genggaman Nuha jgn main-main:)

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Kena sakat rupanya.
Anak saya pun kena sakat sikit..
Tapi merajuknya kemain teruk..

norhidana miswan said...

heheheh gitulah adik badik... saling usik mengusik

hainom OKje said...

Namanya pun budak Aiza....kejap baik kejap gaduh bissalah tu...Si abg suka menyakat yg si adik usik sikit, nangisnya bukan mainkan....

Mummydearie said...

Baya gini memang seronok kena sakat. Kalau kat rumah tu, si Adik bila disakat memang menjerit nyaring sambil berlari nak balas balik kat Abangnya. Tension memang tension tapi itu salah satu cara mengeratkan silaturrahim mereka dua beradik agaknya :)

Mummydearie said...

Baya gini memang seronok kena sakat. Kalau kat rumah tu, si Adik bila disakat memang menjerit nyaring sambil berlari nak balas balik kat Abangnya. Tension memang tension tapi itu salah satu cara mengeratkan silaturrahim mereka dua beradik agaknya :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...