Followers Remaja Purba

Thursday, January 22, 2015

Letihnya pagi ni..



Rutin harian seperti biasa.. bla.. bla.. bla..

Cuma yang buat aku letih pagi tadi..
Lepas je tol Setia Alam nak masuk NKVE arah Subang Jaya.. sesaknya..
Pilihan perlu dibuat sepantas mungkin..
Laluan alternatif ke arah Bukit Raja melalui Tol Sungai Rasau memasuki Lebuhraya Persekutuan menuju ke Petaling Jaya menjadi pilihan..
Sebelum ni pun pernah buat macam tu..


Lebuhraya NKVE yang menjadi laluan utama aku jarang sesak teruk sampai tak bergerak..
Bila jadi macam tu.. memang tak lah nak redah kesesakan luarbiasa tu..
Pagi tadi aku tak pasti sebab apa.. biasanya sebab kemalangan..
Tapi hubby bagitahu malam tadi NKVE tutup 2 lorong dari Bukit Jelutong menghala ke arah Subang Jaya..
Aku rasa pihak NKVE nak buat garisan putih untuk setiap lorong memandangkan laluan 4 lorong telah siap sepenuhnya dekat situ..
Lebih kurang macam kes yang dekat SINI aku rasa..
Tak pun memang betul ada kemalangan..


Dalam penat lenguh kaki memandu tu.. Alhamdulillah selamat sampai office tapi lewat setengah jam dari biasa..





psstt: Siera Alfa Kilo India Tango Papa Echo Romeo Uniform Tango.. huhuhu..



11 comments:

Kakcik Nur said...

Sakit perut sebab salah makan ke?

Semoga segera pulih dari segala kesakitan...

Nur Inani said...

alhamdulillah selamat jugak akak sampai pejabat:D

Daddy Ziyyad said...

Pukul berapa masuk Tol Setia Alam?
Nak menyampai kan ke plaza tol tu pun dah berderet kereta sampai ke simpang masuk Sekolah Tenby tu...

Saya mmg setiap pagi ke arah Bkt Raja, senang utk masuk Shah Alam...

amirah said...

moga cepat sembuh...

lieyalatif said...

kalo ade eksiden mmg siap laa jalan jem kan...semua rutin kite jadi kucar kacir..stenbai siap2 nak sms bos ckp masuk lambat...kalo ade member tolong ketuk syok gakkk heheheeheh

dorsett pink said...

Aiza, jam verapa auza jeluar rumah pagi-pagi?

Kakzakie said...

Dek kerena sakit hati kena jem sampai sakit perut ye...

Aziela said...

Sakit Perut, campur jem...akak confirm boleh stress Ai oiii....

iryanty ahamad said...

alahai cian dia..semoga cepat sembuh..kalau yan dah stress ya amat..

Mummydearie said...

Salah makan ke sampai sakit perut? Nasib baik perut tak memulas masa dalam jem!

Setakat jalan sesak ni memang tak dapat dielakkanlah kot. I keluar pepagi pun kena tempuh jem. Kalau dulu memanjang je cakap kat bos jalan jem sebab itulah saya terlambat. Punya alasan tak boleh pakai. Nasib baik bos tak pandai menjawab balik!

Amanda Suria said...

alahai...lewat jugak lagi eh...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...