Followers Remaja Purba

Saturday, January 31, 2015

Aku masih rasa ting tong


Dah petang baru dapat bersiaran tanpa gangguan..
Tak cukup tidur malam tadi.. berjaga sampai pukul 4am..
Dah macam KluangMan overtime nak selamat dunia..
Tapi walau tak cukup tidur, rutin harian berjalan seperti biasa malah sempat lagi aku hantar document dekat Hotel Concorde Shah Alam..
Makan tengahari bersama family kecikku di Shah Alam..
Bagi peluang dapurku berehat dari memberikan khidmatnya seperti kebiasaan..

La ni hubby ajak dak Kakak dengan dak Adik memancing di Setia Alam..
Dak Nuha pulak jadi peneman aku kat rumah memandangkan aku malas nak ikut..
Sambil layan Transformers 2 kat tv, sambil update blog
Dak Nuha leka dengan mainan dia.. oklah.. janji dia tak meragam..

Malam nanti..
Sesekali malam minggu kita lepak kat luar ye.. bersantai bersama family..



psstt: Perhatian tu jadi kurang tapi tak bermakna melupakan..



8 comments:

dorsett pink said...

Mata panda la harini erk? Kenapa tidur jam 4 pagi semlm? Siapkan kerja or anak meragam?

Jie Susanos said...

la bt pe sampai 4 pg..keluangman pun dh tdo tu..hihi

Puan Kutu said...

Tu dia berjaga smp 4pagi.sy pun dah tabiat pulak sekarang tido awal psstu tengah malam berjaga sampai pagi.

Pha Is said...

terrer pancing la nnti budak2 tu.. hehehe

❤Kamsiah❤ said...

datang menabung kat sini..harap ceria lps ni ya..:)

gadisBunga™ said...

saya faham. kadang-kadang mata tak mahu tido walau dah lambat. dan esoknya pulak boleh bangun macam biasa.

saya faham.

hehehe~

Anonymous said...

Now I am ready to do my breakfast, when having my
breakfast coming again to read more news.


Review my blog post ... diy home improvements

Mummydearie said...

Lewatnya tidur. Kalau saya ni lewat tidur tak jadi mengantuk, kalau terlebih tidur mulalah mengantuk ya amat. Pelik sungguh.

Hujung minggu macam ni kalau bersantai bersama keluarga keluar malam best jugakan :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...