Followers Remaja Purba

Monday, January 5, 2015

Cuba bersiaran ketika..


Gangguan pada talian internet..
Mak Budak cuba secara perlahan-layan singgah ke teratak kengkawan..
Tak singgah tak bermakna aku sombong.. ekeke..


psstt: Dugaan setiap orang berbeza.. Kesusahan setiap orang tak sama..



15 comments:

insan marhaen said...

dan tak sama pula cara hadapi dan selessaikannya.

justeru itu kalau dia bertindak secara agak luar dari akal kita, kita kena terima seadaanya tindakan dia...

Daddy Ziyyad said...

kalau singgah bagitau, saya sediakan kopi o & ubi rebus...hahaha

idzwa kamaruddin said...

betul..

idzwa kamaruddin said...

betul..

idzwa kamaruddin said...

betul..

Ibu Lala said...

X pe la. Klw ada masa singgah la. Akk ni pun baru je top up internet 5gb. Internet sekarang cepat betul habis. 3gb yg ada pun tak mencukupi

Kira Sakura said...

tapi insyaAllah setiap orang pasti menemui kemanisan dia lepas tu. amin ;)

Kakcik Nur said...

Setiap kita di duga...

ada yang diduga dengan kefakiran dan ada yang diduga dengan kemewahan yang berlebihan...

JR said...

Di hujung kesusahan selalu terjumpa kemanisan yg menyebabkan kita bersyukur terlepas dari kesengsaraan..

Dr Singa said...

silalah masuk teratak saya... sentiasa terbuka

Pha Is said...

tak singgah tak bermakna sombong.. :) macam saya la.. masih dalam kekangan

ewanthology said...

kena tukar lagi nampaknya internet provider tu

eMMe said...

tak boleh kalo tak update blog kan.. tu yg kite rasa skrg ni... memasing punye masalah nya sendiri.. takpe Aiza, slowly okey.. mesti boleh update n BW juga.. tau, awak tak sombong kan, heee~

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Thanx selalu singgah blog saya.
Saya mintak maaf, sebab lambat datang menyinggah. Bukan apa, mungkin sekarang cepat penat. Jadi tido awal n xdapat BW malam as usual:(

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Takape, saya pun sama..harap kawan2 yang selalu BW tapi tunggu saya tak datang2 jugak tu ..
janganlah anggap saya sombong tau..
Saya akan datang juga..
insyaallah :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...