Followers Remaja Purba

Friday, March 4, 2016

GSC at Setia City Mall, Shah Alam


Kenapa nak tengok dekat pawagam Boboiboy: The Movie ni..?

  • Awal-awal lagi dak Kakak dah siap tanda dekat kalendar 3 Mac 2016.. bagi hint dekat aku yang dia nak tengok dekat pawagam..
  • Bila tengok upin-ipin boleh pulak dekat bucu skrin tv tu ada promo filem ni.. lagilah kuat rengekan anak-anakku itu..
  • Bila dah mula ditayangkan, lagilah kuat daya usaha dak Kakak dengan dak Adik memujuk aku untuk menontonnya..
  • TAPI.. apa yang pasti dorang tak tahu, sehari sebelum tarikh tayangan Boboiboy: The Movie tu ditayangkan, aku dah beli sesiap tiket untuk dorang.. wakakaka..

Petang semalam..
'Kakak, malam esok kita keluar ek..'
'Nak pergi mana ibu? Tengok Boboiboy ke?' Nampak keterujaan dak Kakak..
'Takdelah.. Babah ajak kita pergi makan malam.. Ibu tak masak..'
'Alah.. Ingat kita pergi tengok Boboiboy..'
Aku diam je.. tak nak komen apa-apa takut terlepas cakap.. kihkihkih..


Malam ni.. jeng jeng jeng..
Tak sabar nak tengok reaksi anak-anak.. aku pulak teruja lebih..
Tiket dah dibeli.. masa tayangan malam ni.. di GSC Setia City Mall, Shah Alam..
Nasib baik hubby sanggup jadi bodyguard aku dan anak-anak malam ni..



StatusHati: BoboiBoy: The Movie.. tunggu kami datang..

Update: di SINI..

4 comments:

Anonymous said...

Sana sini dok citer boboiboy...
klau bwa ank2 kecoh 1 kg ni huhu...

Malinda said...

mesti seronok tak hingat anak2 ko dik...mama buat kejutan mesti la suka kan...akak hari tu bawak gak mak enon tengok cerita kartun ape tah tajuk zootopia ke hape lupe sudah...kikiki

Mrs. A said...

Demi anak-anakkan Boboiboy pun layankan aje. Kalau ikut Mrs. A nak tengok Munafik tu

adianiez AIDA said...

wah! terkezut la anak2 ekk?
aida ari tu surprise made by mr.asben utk kami.
terus aje tuju mbo.
langsung x inform :) hi hi hi happy anak2.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...