Followers Remaja Purba

Thursday, March 24, 2016

Sabun pencuci disalahkan..


Dulu..
Sabun pencuci disalahkan..
Habis baju mengecut bila pakai tak muat, walhal badan yang mengembang..

Sekarang..
Masih guna sabun pencuci yang sama tapi bila pakai dah macam baju pinjam.. longgar semacam.. eh..?

Kesimpulannya.. nak kurus silalah diet..
Pesanan ini dibawa oleh Mak Budak a.k.a Remaja Purba yang perasan dah kurus.. miahahaha..



StatusHati: Bila lagi kita nak bersua..?



16 comments:

lieyalatif said...

kih kih kih...marilah kiter berdiet demi kesihatan sejagat heheehehehe....lieya ni dah terover diet..berat dah turun 47kg plak...time utk makan byk2 plak hahaahahahah

IQ = Iez Qis said...

tips diet sikit! XD

Mar Mansor said...

ye betul tu..hihi

idzwa kamaruddin said...

ye la ye la start diet la canni!

norhidana miswan said...

bestnya org yg terlebih kurus nih... dana nih dlm usaha nk bg bdn kecut jgk

Yana MIB said...

nk seribu daya kan kak...dak ujang soh sy sapot dia diet..tp iols nafsu reksasa cane nk sapot?? lol

Mrs. A said...

Gemok is awesome! kata Abam Bocey ngeh! ngeh! ngeh!

Kakzakie Purvit said...

Tak semua org mampu utk diet macam kakak ni..

saya iday said...

Iday dulu selalu macam tu, salahkan semua benda bila diet tak menjadi. Tapi sekarang alhamdulillah ada turun sebab mindset dah kuat semangat nak diet. harap2 lepas ni tak salahkan sabun lagi. hehehehe

Zul Fattah said...

JUMPA SAYA. SY BAGI TESTER PRODUK SAYA UNTUK KURUS.. HUHU

Malinda said...

bestnye kalau akak pon kurus cam ko dik T___T

Puan Kutu said...

ada jugak alasan nak beli baju baru.hahaha

Anonymous said...

Betul tu...nk kurus diet laaa hihi

Siqah Hussin said...

Betul sangat. Nak kurus, diet lah :D

Jari Manis said...

sbun leh buat baju mengecut ke..festime dgr ni

adianiez AIDA said...

aida nak tau jenama sabun yg buat baju longgar tu :) hi hihi hi

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...