Followers Remaja Purba

Wednesday, March 23, 2016

Setakat ni, belum ada berita dari pengasuh..


Alhamdulillah..
Dak Nuha semakin baik dari kena jangkitan chicken pox..
Nak kata sembuh sepenuhnya belum lagi tapi nampak semakin baik keadaan dia..
Hari ni terpaksa hantar juga ke rumah pengasuh..
Esok turn hubby jaga..

Dalam pada tu..
Dak Adik sok sek sok sek hidungnya..
'Ibu, cuba rasa badan Adik, panas tak..?'
Dak Adik ni nak demam selesema ni..
Mulalah melepek depan tv, macam teruk nau sakitnya..
Tapi anak bujang nan sorang ni, kalau sakit.. memang teruk..
Bertabahlah ye adik..

Pagi tadi, dia masih dedo..
Sempat pesan pada dia jangan aktif sangat dekat sekolah..
Setakat ni, belum ada apa-apa berita dari pengasuh..
InsyaAllah dak Adik dengan dak Nuha ok tu..

Macam-macam pesanan aku tinggalkan dekat dorang..
Tak tahulah yang mana dorang ingat, yang mana dorang lupa.. huhuhu..
Kupujuk dorang.. 'Hari ni je duduk rumah pengasuh, esok babah ada.. babah cuti..'



StatusHati: Hati merinduimu..



2 comments:

anajingga said...

kak ana baru berkesempatan ke sini mama dan follow 862, terima kasih sering kali bertandang ke AJ dot com, semoga anak-anak cepat2 sembuh ye amiin. :)

Jari Manis said...

mcm mana keadaan dia skrg

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...