Followers Remaja Purba

Monday, March 28, 2016

Berjaya buat isteri Gemuk



Sumber dari FB..



Mana tak gemuknya..
Bila aku bersemangat nak diet.. hubby patahkan semangatku itu..
Diajaknya ke sana ke mari, makan itu makan ini..
Dan.. ye.. tapi itu dululah..

Sekarang..
Mentalku tidak lagi terdera sebab hubby sendiri yang memberi galakan..
'Nak kurus.. dietlah..'
Bila dah slim perasan kurus ni.. hubby pulak cemburu..
Sebab aku makin kurus, hubby pulak mengembang tak nak kecut.. kehkehkeh..

Nak kurus macam mana..
Dah kalau balik rumah mencari makanan..
'Abang laparlah.. ada nasi tak..'
Hahaha.. nampak tak.. bukan aku tak suruh diet, bukan aku tak cakap..
Tapi nafsu makan hubby yang tak surut-surut..
Bertabahlah ye bang..
Nak slim nak perasan kurus bukan mudah..
Cuba usaha lagi ek..

TAPI.. abang balik kena makan apa yang saya masak..
Hailaa.. macam mana lah hubby tu nak kurus.. hahaha..



StatusHati: Tengahari tadi.. 'lunch date with Dato CEO..' will update soon..

10 comments:

Kakzakie Purvit said...

Tukarlah Quote itu Ai
"Isteri yg sukses yg berjaya buat suami gemuk"

norhidana miswan said...

setuju ngn k zakie... terbalikkan quote tuh je...

HeNRieTTa JoSe said...

dah mkin kurus...tahniah....suka dgr cerita orang yang berjaya mencapai apa jua impian...

Siqah Hussin said...

Hihi. Entri ni benar belaka :D

paridah said...

SETUJU DGN KAKZAKIE SELALUNYA SUAMI YG GEMUK AKAN MENGGEMUKAN ISTERINYA JUGA HEH..HEH..

Suriaamanda said...

dah ok dah kurus cenggitu..x mo la kurus lagi...

Yana Libra said...

hehe..terbalik tu..

aRz MoHa said...

setuju juga dengna quote tu....tapi bab nak kuruskan balik tu susah hehe

Nora Karim said...

Adeh... payah dah nak kurus la ni... lauk kalau tak habis semua sua ke maknya...

adianiez AIDA said...

ha ha ha :)
aida dan kurus da tak boleh bersatu.
buat ler pe pun, aiza. memang x boleh kurus dah!!!!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...