Followers Remaja Purba

Wednesday, March 16, 2016

Huaarrgghhh...!!! Haaa.. ibu takut kan..



Huaarrgghhhh…!!!
Cubaan dak Nuha untuk menakutkan aku dengan membaling anak kura-kura ketika aku sedang leka menggosok baju..


 
Tu dia..


Hahaha…
Tergelak-gelak dia dengan reaksi spontan aku yang terkejut.
‘Haaa.. ibu takut kan..’ dengan riak bangga terangkat-angkat kening dia cakap aku takut.. Suka dia dapat kenakan aku..

Hailaa anak.. nasib baik tak terlepas seterika.. huhuhu..

 
Waktu aku ambil gambar anak kura-kura ni..

 
Dengan pantas..
 Dak Nuha suruh ambil gambar haiwan-haiwan yang lain tu sekali..



StatusHati: Kita dekat tapi terasa jauh.. -_-


15 comments:

idzwa kamaruddin said...

comel je dak nuha!

Kakcik Nur said...

Hehehe... mujur ibu tak melatah baling seterika ya... :)

Malinda said...

hahaha...pandai dia kejutkan omak dia...nasib tak terpelanting sterika lagi kes naya...lepas ni campak cicak pulak tau Nuha...hahaha

Yana MIB said...

haha comel je nuha...kuat nyakat ni :p

Lea Ismail said...

nasib baik tak melatah dah tu baling seterika

Lisa Nurulain said...

takut anak kura-kura eh hihihi nti leh baling gak :p

norhidana miswan said...

hehehhe bdk2 nih jujur...

walaupun tak tkt or tak terperanjat kalau kite bt2 je pun depa dh gelak guling2 kan hahhaha...

Yana Libra said...

hehe..buat suprise yee

uncle gedek said...

iron sekali haiwan2 tu…. kasik leper!

kisah earty said...

hihihi..suke Nuha dapat kenakan ibu yer..

Azian Elias said...

jadi kering darah ye kejap.. sib baik tak latah.

Qhaifa Nur said...

Nasib baik bukan cicak...sekali sekala sakat ibuu

izzah said...

hehehe..kuat nyakat nuha ni yek...mujur ibu dia xde lemah jantung..kalau x, mau pengsan..hehe..

Kira Sakura said...

Hahahahaja syabas nuha syabas!!! Tu kalau ada efek jerit tu mesti dia lagi sakan ekekekeke

adianiez AIDA said...

aduihai nuha. jgn buat gitu lagi.
takut seterika terbang nanti!!!
aida kura2 tu ok lagi.
jgn baling or terkejutkan dgn benda berbulu.
memang boleh histeria!!!!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...