Followers Remaja Purba

Thursday, March 10, 2016

Kalau dulu sempat selfie.. sekarang jangan mimpi..


Rutin aku setiap kali balik kerja, akan terus ambil dak Kakak balik dari sekolah..
Kalau dulu.. sempat selfie..
Sekarang.. jangan mimpi..
Rasa macam cecah tak cecah je pedal minyak kereta tu aku buat..
Hampir setiap hari aku akan lambat sampai..
Dulu mengomel jugak dak Kakak.. tapi makin lama dak Kakak makin memahami..
Nak buat macam mana.. aku dah cuba sampai awal tapi jarak perjalanan dari tempat kerja dan menempuh kesesakan jalanraya buat aku makin lewat sampai..



Selfie sementara tunggu dak Kakak depan sekolah..
Sekarang.. jangan mimpi..



StatusHati: 'Ada 24 jam sehari.. 7 hari seminggu.. masih lagi sibuk..?'


8 comments:

||aLeaSaRa|| said...

saya pun sama,x sempat dah nk selfie, tgk ofcemate msk ofce je selfie huhu

Diana Rashid said...

sabar, bertenang..tarik nafas..hehhe
mujur la anak faham..
sekarang ni jalan kampaung pun boleh jem, apalagi kat tengah pekan..

PeRdU cINta said...

yang penting selamat dalam perjalanan.. :)

Kamsiah Yusoff said...

akak bersyukur sangat2..dua org yg masih bersekolah tu cuma jalan kaki kesekolah...sekolah lbh kurang 200 m ja dari rumah..

Nizam.Ariff said...

Bila dah pencen nanti byk la masa utk selfie....tungguu...

Malinda said...

gitu la dik hambatan waktu yg tak pernah berhenti...yg penting sampai pada waktunye sian nanti dak kakak tertunggu2...rupenye mak dia sebuk berselfie dalam kete...hahaha...bertuah punye emak :p

aRz MoHa said...

Bila dah bergelar ibubapa kan komitmen makin bertambah..... Tabahlaaaaa

adianiez AIDA said...

dulu kala aida pun merempit amik anta anak tghari.
skang, mr.asben amik alih kerjaan tu.
aida keje jauh sgt!
pe pun, memang tak cukup2 masa. 24 jam tak cukup!!!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...