Followers Remaja Purba

Monday, October 26, 2015

Peperiksaan Akhir Tahun 2015


Hujan..
Sejuk je rasa malam ni..
Siang tadi.. network problem..
Terkesan di hati bila tiada catatan di sini..

Sepanjang minggu ni anak-anak akan berhadapan dengan peperiksan akhir tahun untuk kedua-dua sesi..
Pagi dan petang pulak periksanya..
Disebabkan minggu lepas hampir seminggu sekolah ditutup gara-gara jerebu yang teruk..
Kesian pada anak-anak..

Hanya doa mengiring langkah anak-anak..
Moga kejayaan dihampiri..
Moga tidak tersilap langkah..

Aku..?
Seharian fizikal dan mental terdera..
Letih lelah berhadapan dengan rutin harian..
Bertahan..
Kutakut sungguh takut.. takut kehilanganmu..
Hilang dari cintaku..


StatusHati: Jangan pernah kau pergi.. pergi meninggalkanku..


10 comments:

aRz MoHa said...

Femes ka lagu tu... Baru tadi member group Whatsapp masukkan lirik lagu ni.

Sabar ibu ibu kena beri sokongan padu pada anak-anak

tiga lalat said...

bertabahlah mak ye., moga anak2 berjaya cemerlang., aminn

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Anak akak pun dua minggu ni exam, minggu pertama utk pengajian agama dan minggu kedua utk exam akademik pula..
Semoga cinta hati Aiza tetap bersama..
Tak tahu sebenarnya apalah maksud yg tersirat tu Aiza.

aizamia3 said...

aRz MoHa:
Biasa ada dalam Top 40 Era.. agak popular tapi saya baru dengar 3 4 kali.. hehehe..


tiga lalat:
InsyaAllah.. moga anak2 kita semua kuat dalam menghadapi peperiksaan.


CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati):
Tahun ni agak kesian pada anak2 sebab pagi petang dorang exam..
cinta hati saya jauh kak.. eemm..

Nurzakiah Hanum said...

be strong mother

Kayu Manis said...

Anak2 yg nk exam kita plk yg mgelabah..
Hrp semua ok2 jer..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Semoga anak-anak akak dapat jawap exam dengan baik. Kuatkan semangat yea akak.

OhPanduan said...

Kasihan kat anak-anak dua-dua sesi exam sekali.

Jobdirumah Buat Duit said...

Harap anak-anak akak dapat jawap exam dengan sempurna. Exam kedua-dua sesi penat juga mereka nak memerah ilmu.

idzwa kamaruddin said...

bertabahlah~

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...