Followers Remaja Purba

Monday, October 12, 2015

Bawalah berehat


Alhamdulillah..
Hari Sukan Negara peringkat Jabatan aku berjalan seperti yang dirancang..
La ni.. saat entry ni dipublish.. aku masih dalam keadaan tak larat..
Tak cukup rehat sebenarnya.. malah tak cukup tidur..
Dua hari ni cara aku berjalan dah macam robot baru nak bertatih berjalan..

Walau sakit.. walau penat..
Tapi pueh hati..
Sebab dapat bermain game yang aku suka..
Kisah disebaliknya akan aku ceritakan kemudian..



Jumaat lepas..
Nak interprem jugak..


Ini yang aku dapat hari Jumaat lepas..
Gambar.. takde yang menarik nak aku share..
Alasan klise: Sibuk dengan kerja hakiki..




StatusHati: Bawalah berehat.. Hidup kita bukannya menongkat dunia sampaikan semua beban kita nak usung..




12 comments:

Anum said...

betul la tue

Suria Amanda said...

beb..i nampak u kurus la...hehehehe....

lovely said...

selamat berehat...

monalea said...

kena betul2 rehat...

Izwa Kamaruddin said...

super power...daku ni dah lama tak bersukan..uhuks..

JR said...

Eloklah berehat..mesin pun ada masa berehat jugak..

Aziela said...

Penat, tp puas hati. Sgt berbaloi Ai.

Aziela said...

Penat, tp puas hati. Sgt berbaloi Ai.

Malinda said...

dik ko dah nampak kurus la... :)

saniahibrahim said...

Yalah dek bawalah berehat..Nanti lain pulak jadinya jika dah sakit...

paridah said...

penat juga bersukan ya...

nini said...

Hilang penat bila bersukan ramai....hihiseronokk

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...