Followers Remaja Purba

Friday, October 9, 2015

Hari Sukan Negara 10.10.2015




Fenomena Hari Sukan Negara 10.10.2015


Hari ni..
Perasmian Hari Sukan Negara Peringkat Jabatan dan Aero Dance..


Esok..
Futsal time..
Berdebar-debar..
Sebab dah lama tak aktif..
Kasut pun dah berdebu..

Will update soon..



StatusHati: Awak.. eemm..


17 comments:

Nurzakiah Hanum said...

cantiknyaaaaaaaaaaaa

Puan Wawa said...

selamat bersukan.. salam singgah jumaat..")

Kakzakie said...

Ibukota mestilah meriah dgn ini semua
Kat JB kurang terasanya.

ArELeEz said...

bestnye ade aero dance!

norhidana miswan said...

selamat meregangkan otot2

paridah said...

musim bersukan pula ya...

Malinda said...

cantiknye bas wane wani....selamat bersukan dik malam ni tiup2 sikit debu kat kasut tu ye....hehehe

nona senyum2 said...

Amboiiii bas diaaa, comel bebenorrr aihhh !

nona esok kena jaga booth, terlupa esok hri sukan negara,, nak join aerobikkk..sobsssss......


kak, kalau sempat tuhhh, kalau dh siap cuci kasut berdebu tuhh, dh siap prktis, mehhh la rerajin joinnn GA niiii, huhu

http://nonasani.blogspot.com/2015/10/fuyooo-ggiveaway-by-mama-darwiish.html


smg ade luck di situuuuu, amin !

Kayu Manis said...

Esok pun ada sekolah ganti..sempena hari sukan tu le...
Kita nak bersukan juga...pgg senduk bt tempahan..hihi

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Esok ada masa boleh pergi hari suka negara.

Jobdirumah Buat Duit said...

Bersama-sama memeriahkan hari suka esok.

OhPanduan said...

Mesti meriah esok jika tak berjerebu.

Suria Lekatlekit said...

semoga tak semput hehehe

Puan Kutu said...

Srlamat berfutsal dan pecahkan peluh..main sehabis baik moga menang ye.hehe

Sherwieyna Muzzawer said...

Selamat bersukan..hehehe

lieyalatif said...

tu laaa... anak2 lieya pun telibat sama esok ....kene la antai pi sekolah esok...

Pha Is said...

selamat berhari sukan negara...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...