Followers Remaja Purba

Thursday, September 4, 2014

Open House di Rumah MIL



Sepatutnya Syawal hari tu entry ni.. tapi disebabkan kekangan masa, baru hari  ni dapat siapkan..
Penutup Syawal ---> open house di rumah MIL..

Malam sebelum tu aku gedik manja kat hubby nak makan roti cheese naan di RSMY Best Cheese Naan Danau Kota.. Sempat terapi minda dekat Uptown Danau Kota, balik.. sampai rumah pukul 3 pagi.. tidur sekejap, pagi bangun bantu apa yang boleh dibantu..


Request by adik hubby nak hubby buatkan nasi ayam..


Sebelum majlis bermula petang tu, aku dah kekenyangan makan.. 


Selfie bersama dak Nuha..
Dah lama tak bercerita pasal dia ni kan..


My chef hubby yang penat melayan kerenah mak budak berselfie..


Menu utama nasi ayam disamping bihun sup..
Gambar semasa jangan ditanya.. memang takde..


Majlis bermula dari tengahari sampai pukul 10 malam..
Selesai majlis, lewat tengah malam, kitorang pergi Uptown Shah Alam..
'Tak reti penat ke korang ni..' Geleng kepala FIL dengan kerenah kami..
Terapi minda kat sana takdelah lama.. sebab memasing dah penat..


di Uptown Shah Alam..

psstt: Kepada owner, motor awak cute arr.. ekekeke..





psstt: Masih belum sembuh sepenuhnya.. nak cuti.. nak rehat.. tapi apakan daya.. tak boleh cuti..



6 comments:

Chot said...

macam tokey nasik ayam la..masak ayam mcm mne tu?

Pha Is said...

wow.. dah nan chese, nasi ayam plak..

eMMe said...

terbaik la chef2 dua org ni... selautan makanan... hurm.. mesti sdap2 belaka...

Knor said...

fuh..tergoda dgn semua juadah tu

amirah said...

nampak mcm sedapnyaaa...

hainom OKje said...

Betullah AM....awak tak reti penat ke haha....boleh pulak meround uptown lagi. Seronok ada somi chef yek...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...