Followers Remaja Purba

Thursday, September 4, 2014

Awek hubby turut kena tempiasnya



Sebelum awek hubby merajuk sakan, maka baiklah dilayan sebaik mungkin..
Kalau dah merajuk.. aku sendiri tak lalu nak memujuknya..
Nampaknya awek hubby pun nakkan perhatian.. cemburu ler tu tengok aku tak sihat.. ekekeke..






Awek hubby tukar 'stoking' baru..
Stoking lama dah botak.. Jalan selamat, tukar stoking yang baru..





psstt: Kurang kasih sayang erkk..??



12 comments:

Amanda Suria said...

Amboi..tajuk x menahan erk...

Chot said...

Awek yg ni harus dilayan sebaiknya.huhu.
Kalau tidak kita juga yg susah nnt...hoho

Ena's Stories said...

awek hubby pun nak cun sentiasa aizamia...ada pesaingan la kata kan..hehehe

Nurzakiah Hanum said...

awek nie memang kena special layanan

mai has said...

terkezut baca tajuknya...mcm mana hubby ada awek lain ke?hehe

Aziela said...

Tukar stokin jer keee...? Kasut sukan tak tukar ke..? Hehehehehe

Kakzakie said...

Kalau dah sampai masa memang kena tukar kalau tak membahayakan tuannya juga..

amirah said...

elokla tu berikan dia kasih syg sebelum dia merajuk...kalo x lagi parahhh

norhidana miswan said...

redho je ye kak... sbb kalu dia ngajuk ngn akak2 sekali tak boleh memujuk kan

Cikda said...

isk..isk.. cemburu gak dia..
dah sembuh dah ai??

Knor said...

botak mmg kasi tukar..

hainom OKje said...

Ohhh....hubby ada awek rupanya...hehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...