Followers Remaja Purba

Tuesday, September 16, 2014

Barbeque dan Steamboat di malam Hari Malaysia



Selamat menyambut Hari Malaysia 16 September 2014..

dak Nuha yang semakin baik dari demam teruk sebelum ni..




Malam tadi di rumah SIL..
Sesi gathering bersama adik beradik hubby..

Menu utama:
Barbeque kambing dan ayam serta steamboat..


Sementara nak tunggu makanan siap.. 


Sebahagian dari menu untuk steamboat..


Ayam yang di masak di dalam pemanggang ajaib..


Lepas ayam, kambing pulak..

Orang sibuk kat dapur.. aku masih sempat berselfie..
Anak-anak dah kekenyangan.. hubby pulak kujadikan mangsa berselfie..



Kami tak lama kat rumah SIL memandangkan hubby dah keletihan..
Memasing baru balik kerja.. lebih-lebih lagi pinggang aku sakit balik.. jadi takdelah nak berlama-lama kat rumah SIL..
Namun.. walau tak lama.. kekenyangan jugaklah malam tadi..
Alhamdulillah.. rezeki..
Lain kali boleh buat lagi..





psstt: Memang sukar untuk dapatkan semula harga yang telah hilang.. tapi ingatlah masih ada yang menyayangi dan menghargai kita..



4 comments:

Puan Kutu said...

tu dia macam2 ada..sedap semyuanya..nuha cute..:)

noraiffah qizqirah said...

http://leestrawberry.blogspot.com/2014/09/liebster-award3.html jmput dtg ya akak..kee ada tag akak dlm liebster award. :)

Syazana Zainn said...

bbq kambing? tempting nya lahai -__-

peberet tu :D

Amanda Suria said...

Nuha...knp kamu cute sgt nak oiiii......

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...