Followers Remaja Purba

Tuesday, September 2, 2014

Akhirnya rebah jua..



Dari hari Rabu minggu lepas aku cuba bertahan dan terus bertahan tapi akhirnya.. Jumaat lepas ke klinik jua akhirnya.. Ku bawa sekali dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha bersama memandangkan mereka juga tak sihat..

Bila 4 beranak jumpa doctor, macam-macam kerenah doctor nak kena layan.. Nasib baik dak Nuha behave sikit.. itupun lepas doctor bagi vitamin pada dia.. Suara mak budak usah ditanyalah.. bertukar terus.. 'baru balik mak..'' hahaha..

Hujung minggu takde plan nak ke mana.. hubby kerja.. mak budak pulak dengan batuk.. selesema ditambah dengan migrain memang terbaring kelesuan jelah kat rumah..
Makan tengahari pun tapau KFC.. perghh.. tekak tak hagak.. nasi tak mahu.. alasan anak-anak nak makan walhal mak budak yang teringin nak..

Hari ni.. nampaknya seharianlah urusan aku dengan berkomunikasi dengan orang luar..
Seksanya rasa bila payahnya nak keluarkan suara.. sakit dada mak dibuatnya.. Dibuatnya yang mendengar kurang pendengaran satu kerja pulak nak 'jerit'.. huhuhu..

Apa-apapun moga mak budak dan anak-anak cepat sembuh hendakNYA..




psstt: Keutamaan dan kelebihan kini menjadi milikku..




14 comments:

Daddy Ziyyad said...

harap dah sihat sembuh sepenuhnya :)

norhidana miswan said...

moga cpt sembuh akak n anak2 yek

Nor Azimah said...

aminnn., sakit tu tanda kasih sayang Allah.

Gee Lion said...


semoga kak aiza cepat sembuh ye.. ^^

Irra Hady said...

mmg musim skrg ni kan..byk kan minum air masak

Cikda said...

cepat sembuh ai..

JR said...

Semoga cepat sembuh seperti sediakala...

ewanthology said...

rajin2 makan ubat

azieazah said...

Jangan malas makan ubat tauu..!

uncle gedek said...

takpe, sakit tu penghapos dosa kecil....

hehe

uncle gedek said...

takpe, sakit tu penghapos dosa kecil....

hehe

lieyalatif said...

tang takde suara tu payah tu...lagi2 kalo kat opis kan...nak berkomunikasi tu adoi terhad sgt...minum air asam jawa yek ngan air masak byk2...in sha Allah moga cepat sembuh mcm sediakala....

Dr Singa said...

suara yusni jaafar ( alfatihah ) tertelan tongkol jagung!!

hainom OKje said...

Suka doktor tu AM....sebab 4 rezeki sekali masuk..
Gitulah cabarannya demi mencari sesuap nasi katanya

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...