Followers Remaja Purba

Monday, September 29, 2014

Mood ke Laut..



Kau buat aku mengharap..
Minggu lepas kau janji padaku suruh tunggu..
Bila sampai masa aku tunggu kau pulak 'no show..'


Eh!Apa ni..
Kalau kau ada hal kecemasan sekalipun, takkan tak boleh nak bagitahu aku waima satu perkataan..?
Sekurang-kurangnya aku tahu keadaan sebenar.. takdelah aku tertanya-tanya sampai ke sudah..




psstt: Motif ---> nak dipujuk..



12 comments:

Acik Erna said...
This comment has been removed by the author.
Acik Erna said...

dah ada yang pujuk ke belom Aiza

Nurzakiah Hanum said...

sama la

insan marhaen said...

Salam.

Dah lama tak ke tepi laut walaupun ibu_suri berkali-kali memujuk.

❤Kamsiah❤ said...

merajuk pada yg sayang...:)

aTieYusof Family said...

Heheh.. moga berjaya di pujuk ya.. :)

ewanthology said...

siapa yg buat hal ni? hehe

faraherda.razalan said...

Alah...knp ni awak? Jgn down ok?

idzwa kamaruddin said...

dah kenapa?

Gee Lion said...

pastikan rajukan kak aiza berjaya ye. hihi..

norhidana miswan said...

merajuk pd sapa lah tu ek

hainom OKje said...

Masa selfie tadi nampak mcm manja jer.....macam tak de pape jer....coverline yeh hihi.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...