Followers Remaja Purba

Wednesday, September 3, 2014

Bebelan demi bebelan..



Bila tak sihat, nak buat apa pun rasa tak larat..
Bila dah dapatkan rawatan, nak makan ubat punyalah liat..
Bila terasa nak cuti sakit, banyak pulak kerja di pejabat..
Bila jadi macam ni, apalah sangat yang boleh dibuat..



 
psstt: Jika kehidupan membuatkan diri menangis, ingatlah ada ribuan kenangan indah yang mampu membuatkan kita tersenyum..




16 comments:

Kakcik Nur said...

Ujian membuatkan kita lebih dekat dengan Allah, InsyaAllah... :)

eMMe said...

Walaupun sakit, masih mampu buat org lain tersenyum, senyum la Mama, walaupun kamu tak larat, senyum lah.. sambil2 telan ubat, hahaha...

NM03 said...

moga cepat sihat mama!

mama ka0ri said...

sama la kita..
sabo2..

Mar Mansor said...

tersama pulak apa yg saya rasa..huhu

idzwa kamaruddin said...

Semoga cepat sembuh

Daddy Ziyyad said...

haipppp..
gi makan ubat...jangan culas2.. :P

Kakzakie said...

Sesekali kena uji kenalah bertabah
Moga cepat sembuh..

JR said...

Semoga cepat sembuh....

amirah said...

moga cepat sembuh ye ai..

tiga lalat said...

Salam. Hee saya pun tidak sihat.

faraherda.razalan said...

Ish...istighfar byk2 ya. Moga lkssembuh.

Psst: Sy pun adakala emosi yg x sihat lelagi kt tmpt keje.

asyifa mustaffa said...

Moga cepat sihat...

Tedi said...

betul tu kak.. teruskan hidup dengan ceria.. sesungguhnya ujian Allah itu untuk mereka yang dikasihi-Nya

ANIM said...

semoga cepat sembuh

hainom OKje said...

Sebab tulah ingat 5 perkara sebelum datangnya 5 perkara AM...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...