Followers Remaja Purba

Monday, September 22, 2014

Selamat Hari Lahir buat dak Kakak (20092014)



20 September 2004..
Lahirnya dak Kakak menghiasi hidup aku dan hubby..
Dalam susah dan senang membesarkannya... tak banyak kerenah tapi cepat sentap..
Kini dah besar anak daraku itu..
Moga menjadi anak yang solehah dan menjadi pelindung kepada dak Adik dan dak Nuha..



Memandangkan tak cukup corum di rumah MIL.. maka plan asal ditunda kepada semalam.. dengan sambutan kecil-kecilan dibuat di rumah kami..



Petang semalam kucarikan ini buat dak Kakak..


Disamping kek, turut disajikan.. ayam KFC, bihun dan kentang goreng..


Dak Adik..


dak Kakak bersama sepupu-sepupunya..
dari kiri: cucu sulung.. yang tengah cucu kedua.. dak Kakak cucu ketiga dalam family MIL..


dak Nuha..






psstt: Buat dak Kakak, dak Adik dan Nuha.. moga kamu semua tabah dan kuat dalam mengharungi kehidupan seharian..



16 comments:

Kakzakie said...

Happy birthday Umairah..
Kena pulak cuti sekolah seronoklah diraikan:)

Nuha! auntie nak kek tu sikit boleh:)

Nurzakiah Hanum said...

happy b'day

Zaza Abdul Latif said...

happy belated birthday Kakak.. rupanya kakak sebaya anak auntie yer.. Apa2 pun belajar pandai2.. semoga berjaya dunia akhirat yer ;)

❤Kamsiah❤ said...

geram tgk pipi Nuha tu...mcm kuih apam..gebu..tembam..

Aziela said...

Happy birthday kakak. Semoga mencapai kecemerlangan dalam hidup. Amiin.

NM03 said...

hi nuha, qosa kirim salam...







hehehehe

JR said...

Hepi bisday Kakak, semoga masa depan sentiasa dilimpahi cahaya kegembiraan...

bobiedanbad said...

Happy birthday, semoga sentiasa menjadi anak solehah kebanggaan parents :)

asyifa mustaffa said...

Umairah...hepy besday!
Eh..anak kita sebaya...tp dia lmbt kuar sehari jer...hihi...

yana yani said...

happy belated birthday kakak
meriah nampak sambutan tu =)

Daddy Ziyyad said...

happy besday Kakak!!

Moga jadi anak solehah :)

m.u.l.a.n said...

Happy Birthday Kakak...

norhidana miswan said...

dak nuha paling putih melepak... epy bday dak kakak

amirah said...

happy belated besday dak kakak...

hainom OKje said...

Hepy Bezdah Dak Kakak moga menjadi anak yg solehah yer

UmmuAidan-Arissa said...

hepi belated besday umairah...semoga jadi anak yg cemerlang dunia akhirat...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...